Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 TDC - UBLU RYKKER!
Forfatter: 
Dato:  17-07-2015 08:59

Jeg ved godt man skal betale sin regning til tiden, men det kan desværre smutte og det har det så gjort for mig denne gang.

 

Det skal siges at det er et erhvervsabonnement - men alligevel.

 

Jeg har så fået en rykker, helt OK når men ikke betaler til tiden, men nu kommer det der har fået mig helt op i det røde felt.

 

Det koster kr. 100,- i rykkergebyr og så har TDC opfundet et kompensationsbeløb på kr. 310,- så rykker omkostninger er nu oppe på kr. 410,- Jeg har sku aldrig oplevet noget lignende!

 

For at gøre det endnu mere grotesk så er regnnigen på kr. 419,-

 

Er der andre der har oplevet noget lignenden??

 

Vi kan desværre ikke skifte udbyder fordi der er MEGET dårlig dækning i Nordjylland hvor min kolega bor, for havde der været en anden mulighed så havde jeg opsagt abonnementet øjeblikkelig.

 

Hilsen

Heste-Nettet

 

Jan Rasmussen

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  17-07-2015 09:02

Det lyder virkelig åndssvagt.

 

Jeg ville ringe til dem og brokke mig over. Fair nok at man skal betale rykkergebyret og den regning man har liggende - men det andet er da lidt groft.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilsyneladende en lov?
Forfatter: 
Dato:  17-07-2015 09:24

Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tdc abn...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2015 09:56

Hejsa :)

 

Jeg har via mit arbejde også TDC medarbejder abn... og vi har fået samme besked ind af døren fra TDC, at ved enhver rykker pålægges de sædvanlige 100 kr, OG så også lige 310 kr oveni.. bare fordi, de må....

 

Synes det er lige frækt nok.. kunne forstå det, hvis det så var rykker 2 eller 3.. men fordi man en enkelt gang misser en betaling, at de så lige smider så voldsomt et gebyr på...

 

Men ifølge dem selv, følger de blot lovgivningen som siger, at det må de gerne...



MONICA & Sussi Solskin
Rosso vil altid være i vore tanker


{>


R.I.P. Rosso 05.05.1990 - 31.08.2009

1
0
Svar på denne tråd
 
 Stort gebyr
Forfatter: 
Dato:  17-07-2015 11:09

Jeg er enig det kan lyde hårdt med et så stort gebyr, men som sagt er det kun muligt at sende det til erhverskunder! Da jeg selv er erhversdrivende må jeg erkende at det gebyr nu har været med til at vække nogle kunder som bare ikke tidligere har "gidet" betale til tiden.... Så jeg er rigtig glad for denne mulighed! Omvendt er jeg også selv blevet ramt af det og det sved naturligvis også :-)
Tidligere når man kun måtte lægge 100,- på en rykker, valgte nogle kunder at ignorere beløbet og bare betale den oprindelige faktura og så skulle vi som erhvevsdrivende vurdere om det var værd at kæmpe for de sidste 100,- men nu hvor den første rykker kan være 410,- bliver beløbet så stort, så hvis ikke kunde betaler, kan man overveje en inkasso og det er noget der generelt er respekt for... Sagt på en anden måde er det blevet lidt nemere for os at få de penge vi har til gode :-)

5
0
Svar på denne tråd
 
 Dækning
Forfatter: 
Dato:  17-07-2015 19:37
Der er nu en del selskaber der bruger Tdc's net.

 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-07-2015 21:35

Jeg er helt enig i, at det er frygteligt mange penge.

 

Det er nemt at sidde og være bagklog, men meld nu jeres ting til betalingsservice :)

ALT der kan meldes til BS, det melder jeg til BS, og det gør jeg dag 1 jeg modtager en regning. Jeg magter ikke det andet bøvl med glemsomhed og rykkere og jeg ved ikke hvad.

 

Så smid hele møget på betalingsservice, så undgår man den slags :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

5
1
Svar på denne tråd
 
 rykkere
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 10:33
100,00 dækker ikke de reelle omkostninger ved at rykke for en manglende betaling. Givet at der er nogen hvor det er en ren forglemmelse og det er da sure penge at betale, men der er også de personer/firmaer der bruger en ubetalt regning som en kredit hos det firma de har købt varen/ydelsen fra. Uden at bekymre sig om at det pågældende firma også har deres kreditorer som skal have penge til tiden. Derfor må der nogen gange skrappere midler til for at få sine penge og dertil hørende omkostninger hjem.
2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider