Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sodastream??
Forfatter: 
Dato:  01-07-2015 10:21

Jeg drikker mange, og også for mange, PepsiMax dagligt.

 

Nu overvejer jeg en sodastream, men ........ kan smagen fra de forskellige ekstrakter sammenlignes med "ægte" sodavand??

 

Og hvordan ville I gøre: Ha' flasker med vand i køleskabet, og give dem brus, lige før de skal drikkes eller give flaskerne brus og så lægge dem i køleskabet??

 

Hvor køber I ekstrakter?? Danmark og Tyskland, eller måske UK eller lign??


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  01-07-2015 10:22

Det skal være Light!!


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 sodastream
Forfatter: 
Dato:  01-07-2015 18:30

jeg drikker helst ikke sodavand fra sodastreamen, det er bare ikke det samme iflg. mine smagsløg, dog kan det godt drikkes, det er bare ikke det sammen :)

 

Men tilgengæld drikker jeg gladeligt vandet bare med brus eller med en af de forskellige smag til danskvanden de har.

 

Jeg har flaskerne på køl indtil de skal bruges og så tilføjer jeg brus sammen med evt. smag, jeg bruger helst ½ liters flaskerne, så når de sjældent at blive dovne i brus og smag.

 

Grundet maveoperation kan jeg ikke tåle alm. postevand og så var den nemme løsning jo tit en light sodavand men med sodastreamen er jeg meget bedre til bare at drikke vand med brus eller evt. smag af pære/jordbær etc.

 

mvh

Mie


Life is what we make it.

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 og ox hoppe fra februar 2012 sælges, se min profil for flere oplysninger

2
0
Svar på denne tråd
 
 sodastream
Forfatter: 
Dato:  02-07-2015 11:19

Hej....

Jeg bruger min sodastream meget. Tit bare som danskvand med citronskriver i.

Vil jeg ha mere smag, bruger jeg saftevand istedet de der smagsnogen. Synes de er for dyre, og så vil jeg helst ha rigtig sodavand, pepsi twist, når det skal være.

Saftevand med brus i, smager godt

 

Jeg plejer at bruge sun ligt.

 

Hygge

Sprit

2
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  02-07-2015 15:05

Så har jeg købt en sodastream. Den de har på tilbud i Føtex og Bilka.

Og så har jeg bestilt et udvalg af smage og ekstra flaske i Tyskland.

 

 

Og så håber jeg på en lift til Fleggaard snart, da de har et rigtigt stort udvalg af smage.

 


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Soda...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2015 19:03

Jeg kan godt lide light cola smagen, men jeg er heller ikke sart og drikker alle slags light cola, inkl. den billige :-) Jeg synes generelt, at de der smage bliver for dyre, og bruger tit Aldis solbærsukkerfri saft i i stedet for. Det bruser noget mere op end de rigtige smage, men man skal bare lige være lidt hurtig med låget :-) Jeg har også prøvet andre typer saft, men de fleste synes jeg smager underligt med brus i.

 

Jeg har to en-liters flasker, så hver gang jeg tømmer en, fylder jeg nyt vand i og sætter på køl. Så tager den anden fra køleskabet og fylder først brus og derefter smag i. (Det kan ikke betale sig at gøre det omvendt - så skummer det helt vildt over)

 

mvh. tina


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 
 Sodastream
Forfatter: 
Dato:  03-07-2015 06:41

Vi har 4 flasker af den type der kan tåle maskinopvask, de originale er smidt ud for flere år siden. Vi kommer vand og brus i flaskerne og lægger dem på køl, så kommer vi smag i når vi skal bruge dem. Jeg holder altid flasken på skrå når jeg kommer ekstrakt i, det er især vigtigt med Free-udgaverne som bruser helt vildt op.

 

Vi prøver så vidt muligt at købe estrakt på tilbud og har også altid en del med hjem hvis vi har været i Tyskland, det er halv pris. Man kan også få en del andre estrakter i Tyskland, fx er jeg glad for Kirsebær.


Mvh. Charlotte

 

 

Welsh Mountain hoppe, plage og føl sælges.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider