Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Øv øv øv øv ........
Forfatter: 
Dato:  16-06-2015 15:54

Jeg købte her d.7/6 en super lækker brugt rundsyet Passier trense herinde... Sælger havde 3 stk. Til salg... Så måske en af jer også fik købt en, for så håber jeg meget i har modtaget dem :(

 

Betaler via mobilepay og køber incl. Porto :) var super lykkelig og glædede mig vildt til vores trense skulle komme - MEN den kom desværre aldrig, ventede yderligere en weekend over i håb om den bare var forsinket, men ak nej :(

 

Har snakket med sælger som selvfølgelig siger den er afsendt, hvilket jeg bliver nødt til at tro på, men tanken om at jeg er blevet snydt nager mig da!

Har rådspurgt posthuset (mit eget) som siger sandsynligheden er lille for de sådan bare forsvinder da de har skærpede tilsynet, og det er forbløffende at det stort set kun er breve som forsvinder, og ikke pakkerne... Tankevækkende!

 

Jeg har bare inden for den sidste månede oplevet at få en pakke med forkert adr. Sendt til mig i stedet for en anden, og ikke modtage min pakke pga. Afsender havde glemt post nummeret... Kom dog retur til afsender og jeg sendte selvfølgelig den pakke retur som ikke tilkom mig - og desværre haft endnu en oplevelse med noget udstyr som aldrig kom :( og personen var som sunket i jorden til at starte med, indtil jeg ringede fra et andet nr. Så fungerede tlf. Pludselig! Grrrrrr :(

Men en optimist som jeg er, tænker jeg det må da være et enkeltstående tilfælde og inviterer i denne nye/brugte Passier trense.

 

Men nu tror jeg efterhånden ikke det er hændeligt uheld mere, og er ved at midste lysten til at smide mine dyrt opsparede penge i lommen på en eller anden andens lomme og sidde tomhændet tilbage ?

fremover bliver der kun købt/solgt med forsikret pakke... Øv det skal være sådan :(

 

Jeg ved ikke om jeg kan gøre andet nu, end bare ærge mig og spare op igen?

Hvad har i gjort hvis en brevpakke ikke kom som aftalt? Og kan man gøre noget?

 

Har hvis i købt en Passier trense inden for de sidste par uger herinde ville jeg da gerne vide om i har modtaget den, så jeg ikke skal gå og føle mig snydt hvis det er et uheld.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uærlig sælger
Forfatter: 
Dato:  16-06-2015 17:39

 

Hvor er det trist at man ikke kan stole på en sælger.

 

Jeg har aldrig mistet en pakke. Har du modtaget et billede af postkvitteringen? ellers så tror jeg du er blevet snydt.

Har du meldt det til hn?

De må være interesseret i at høre om snyd via hn.

 


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Vindott farvet Islænder hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lad dog være....
Forfatter: 
Dato:  16-06-2015 19:11

...med at få noget sendt som brev(pakke) for at spare nogle få kroner. Det er bare for fristende for nogle at snyde og modtager kan hverken kontrollere at pakken er sendt eller få erstatning hvis den udebliver.

 

Man kan selvsagt ikke gøre noget, da man jo skal bevise at afsender taler usandt, når han siger at pakken er sendt, hvilket er umuligt.

 

Aftal i stedet skriftligt med sælger, f.eks. pr. mail, at der sendes som pakke og at han skal tilbagebetale alt, hvis han "kommer til" at sende den som brev el. lign. og den bortkommer.

 


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

0
1
Svar på denne tråd
 
 Kontakt din bank
Forfatter: 
Dato:  16-06-2015 22:24

Jeg vil råde dig til at tage kontakt til din bank, som så kan tage kontakt til sælgers bank + anmelde det til politiet.

Jo flere beskeder lignende din der ligger på en person, jo nemmere mulighed for politiet for at gøre noget. De fleste banker ønsker heller ikke at støtte kunder der stjæler.

2
2
Svar på denne tråd
 
 Breve hos postdk
Forfatter: 
Dato:  21-06-2015 22:40

Er det sendt som brev så kan det forsvinde og har man ikke indleveringsattest på det, ja så er der altså noget der forsvinder hos post dk. Klart at pakker ikke forsvinder, der skal posten erstatte, og derfor skal de scanne hele tiden og der er derfor mere opsyn med pakker.

 

Jeg sender meget hver dag og har aldrig oplevet en pakke der ikke kom frem (eller tilbage), mens ca 2-5% af brevene faktisk IKKE gør, derfor sender jeg ikke med brev, hvis det er noget af værdi :(

 

Så jeg kan være bekymret for at du aldrig får opklaret om det er en uærlig sælger eller et brev der er "forsvundet" i mængden.


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 samme her
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 19:14

Jeg har gjort det helt samme. Også købt en rundsyet sort trense fra Passier. Betalt med mobile pay og endnu intet modtaget. Den er også afsendt d. 16/6 .... hmmm... har så skrevet til admin for at høre om der er flere der har oplevet det samme med samme bruger.


 


Hilsen Nicole

www.nicolealbaek.dk

 

Coaching og super fede workshops

 

Hjælp til dig der holder Coachingaf en der er afhængig

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Det er samme sælger desværre :(
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 20:07

så tror vi er blevet taget ved næsen her ? hun solgte 3 rundsyet Passier trenser - nu mangler vi bare at høre fra vores 3 person, og er den heller ikke kommet så bliver hun meldt til politiet :( bliver så gal i skralden over de tarvelige personer som snyder i handler.... Af skade bliver man klog, og ærgerlig og ikke mindst trist :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opfølgning på sagen
Forfatter: 
Dato:  03-09-2015 11:57

Vi har været i kontakt med ialt 6 personer der ikke havde modtaget det de havde betalt for fra den omtalte sælger. I alle tilfælde havde sælger ønsket at sende varerne som B-breve, som efterfølgende hævdedes at være forsvundet.

 

Det lykkedes i dette tilfælde Heste-Nettet at skaffe størstedelen af pengene retur, selvom tilbagebetalingsaftalen vi indgik med sælger heller ikke blev fuldt overholdt.

 

L Æ R E:

Tilbyder en sælger at betale portoen hvis varen bliver sendt som B-post så lad endelig være med at blive fristet af tilbuddet, for der er stor sansynlighed for at du aldrig modtager det du har betalt for. Insistér på en leveringsform med Track&Trace eller i det mindste at sælger kan dokumentere forsendelsen med en indleveringsattest.

14
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider