Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Argh bikinihelved
Forfatter: 
Dato:  21-05-2015 10:04

Hm nu er det jo snart tid til at skulle finde bikinien frem og kan se min er ved at være godt mør og slidt ? Jeg har ikke let ved at skulle finde en ny da jeg har en ret stor barm ? Og de gængse kæder har enten ikke i min str eller også ligner det simpelthen noget min mormor ville gå med!! Desuden skal jeg have noget der støtter en smule, da det ikke er implantat, men au naturel suk..

er jeg den eneste der ikke kan finde en ordenligt bikini?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bikini
Forfatter: 
Dato:  21-05-2015 10:36

Nej, det er du ikke. Jeg har så det modsatte problem, det er svært at finde bikinier med små skåle (A). Især hvis resten af kroppen er normalstørrelse med en ret bred brystkasse (altså ribbenskassen).

 

Jeg har ikke lige nogen råd til dig, da vores problemer jo er forskellige, men det er der forhåbentlig andre der har. :-)

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 miracle suit
Forfatter: 
Dato:  21-05-2015 10:46

jeg elsker mærket Miracle suit fra USA. de laver både bikinier og badedragte til folk der enten er overvægtige eller har stor barm.

 

 

google navnet- nogengange kan det købes i DK- men det er ikke i den billige ende. Min badedragt gav jeg 700 dkk for i USA på en ferie. Køber du online fra USA koster det 25% moms ved ankomst till DK

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2015 11:10

 

Jeg har købt begge mine bikinier (str. 70G) hos Change:

change.com/dk/lingerie/badetoj.html Begge to i smarte farver og med god støtte.

Blondehuset har også bikinier til størrer størrelser og i smarte farver: www.blondehuset.dk/index.php/ badetoj

Håber at det kan give lidt inspiration så du kan blive bikiniklar

 


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan anbefale...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2015 12:51

 

www.bravissimo.com/products/ swimwear/bikinis/

De er i england, så der kommer ikke ekstra told eller moms på. De har en FREMRAGENDE rådgivning, og er supergode til at hjælpe med at finde den rette pasform. Jeg sendte engang en fejlstørrelse retur med en lille undrende besked over at størrelserne var så forskellige i de forskellige mærker.

30 minutter efter havde jeg en af deres kunderådgivere i telefonen, og hun var supergod til at forklare de forskelle der er, og rådgive mig i hvilke af deres mærker jeg skulle købe og hvilke jeg skulle vælge fra.


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 09:47

At jeg ikke er den eneste der har problemer ? Men tænker at det er svært at købe over nettet når man ikke kender mærket. Jeg gik faktisk ud og prøvede to i går (var i 3 butikker) og det var de to jeg kunne passe!! Den ene lignede en mormormodel og den anden havde et pænt design, men jeg var ikke glad for farven ?

Tror jeg vil kigge lidt på de sider I har henvist til og har ikke noget i mod at give lidt ekstra. Opdagede til min gru at min bikini er 8 år gammel - så den har vist tjent sin værdi ind igen ? Så foretrækker kvalitet frem for kvantitet. (Måske også et hint om hvor svært det er)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bikini
Forfatter: 
Dato:  22-05-2015 14:03

Hvis du bor i nærheden af Århus, vil jeg anbefale Lace. Jeg plejer at købe mine der, jeg har nemlig samme problem som dig.


Maiken

Kun døde fisk følger strømmen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2015 09:25

Inde på smart-girl har jeg købt de to sidste gange jeg har købt bikini..Der har de i alle str. Jeg bruger small-medium i trusser, men 75 F-G i toppen,og der må man gerne købe to forskellige str Den sidste jeg købte var denne (lige ankommet til Garda )

Billede

 

De har virkelig 100-vis a smarte modeller derinde...


Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

1
0
Svar på denne tråd
 
 ellers prøv..
Forfatter: 
Dato:  25-05-2015 19:01
Ellers prøv at finde mærket freya, det er ung og smart og i store størrelser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bravissimo.com
Forfatter: 
Dato:  27-05-2015 23:12

Bravissimo er svaret på dit problem. De forhandler også Freya og her er jeg helt enig, det er et super mærke. God kvalitet, god pasform og masser at vælge imellem.

 

Er super glad for sportBH og hverdags BH'er fra Freya. Sidder super, virker, kan vaskes igen og igen og holder godt. Nå ja og findes i store størrelser uden at ligne et telt eller noget til malkekvæg. Men her har Bravissimo nu altså et stort udvalg af mærker, modeller osv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Change
Forfatter: 
Dato:  29-05-2015 18:59

Jeg er udlært i change, og vil klart anbefale dig at lede der :) desværre er du lidt sent ude mht at finde de svære størrelser, bikinierne begynder at komme i feb og bliver revet væk :)


- Clarina Pilegaard

60227462

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, der kommer moms på
Forfatter: 
Dato:  02-06-2015 21:59

Ja der kommer moms OG told på når du handler i USA

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Moms og told
Forfatter: 
Dato:  03-06-2015 08:09

Ang moms og told ved køb uden for EU, så kommer det an på beløbet, under 80 kr ingenting, 80-1150 kr moms og importgebyr, og over 1150 kr moms, importgebyr og told...


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bikini
Forfatter: 
Dato:  03-06-2015 08:37

Hej.

Jeg forstår udemærket dit problem.

Jeg bruger selv 65G/H. Og nej, det er ikke nemt. Slet ikke når man bruger 65 i omkreds.

 

Jeg køber alt mit undertøj og badetøj i Change.

Og jeg synes faktisk det er godt ret godt væk fra mormor-stilen.

 

Jeg har 2 bikinier, begge købt i Change (absolut ikke noget mormor over dem):

 

Billede

 

Billede

 

Beklager, men ved ikke hvordan man vender billederne :)

 

God jagt :)


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider