Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ny sponsor-trend?
Forfatter: 
Dato:  19-05-2015 23:01

Hej HN

 

Ja, jeg undres. :-P Er der gået total sport i den at blive sponsoreret af firmaer, selvom man "kun" rider elevstævner/har en blog med 100 likes/etc? Eller er det noget, jeg er begyndt at lægge mærke til, fordi jeg selv bliver kontaktet gennem mit firma?

 

Ofte får jeg beskeder, hvor der bare står "Hej, vil du sponsorere mig?" Ingen uddybning ift hvem personen er, hvad de kan tilbyde mig som firma, hvad de forventer af mig som firma osv. Når jeg er i godt humør, giver jeg dem selvfølgelig et svar i noget retning af at guide dem på rigtig vej næste gang de skal søge en sponsor. (Y) Selvfølgelig får jeg også gode og lange fyldestgørende mails (når de husker at skrive rigtig modtager i mailen :-P) hvor de rent faktisk rider et hvis niveau, som kan kræve at en sponsor spæder til evt økonomisk eller med udstyr.

Jeg kan se at det oftest er helt unge piger, som skriver og det er oftest via facebook. Eller dvs det er via facebook. Er det fordi det er sejt at ride rundt med et logo eller fordi man kan sige til veninderne at man bliver sponsoreret af en?

 

Har I selv søgt sponsorer? Hvordan gjorde I? Og hvorfor? Jeg undrer mig over, at disse piger ikke inddrager deres forældre eller lignende, da det jo er et rimeligt seriøst foretagende. :-)

 

Mvh en undrende indehaver, som gerne vil blive klogere


- Sascha & Heimdals Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

- 15% rabat på alt König!

Forudbestil din SleekEZ her - perfekt til heste, der fælder meget!

Pegasus Horse Jewelry - personlige smykker af hestehår

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  19-05-2015 23:58

Jeg tror det handler om at de kan se "idolerne" gøre det samme på facebook og mange gerne vil gøre det samme, ligesom det jo generelt er populært med sider til likes og alle skal følge en osv. - der er jo eksempler på mange "almindelige" piger som kan et eller andet og pludselig har sponsorer, rigtig mange likes, held i sprøjten og generelt er meget populære.

 

Nogle af dem må jeg tilstå jeg simpelthen ikke kan forstå hvorfor er blevet så populære, men noget må de jo kunne og så kan alle de unge piger som følger dem, se alle sponsorerne og så vil de jo også gerne prøve.

 

Så tror det handler om "copycats" og måske et manglende realistisk billede på hvad det kræver.


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider