Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Erfaring med ortopædkirurg sjælland
Forfatter: 
Dato:  19-05-2015 10:48

Hej

 

Nogle som har erfaring med Jess witt (næstved) og Karsten Borch (Slagelse)?

 

Skal tjekkes for cappel tunnelsyndrom og mit højre knæ skal tjekkes igen og min læge sagde jeg skulle kontakte dem og se hvem der havde kortest ventetid

 

Mvh Janni


9/4-2015 Next To Everything <3

R.I.P smukke pige <3

 

 

4/9-2013 Bell af Vodagergård <3

Hvil i fred min smukke pige

 

Mir 3/12-2009

Hvil i fred min dreng <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karsten Borch
Forfatter: 
Dato:  19-05-2015 11:20

Jeg havde helt glemt hvad han hed, indtil jeg så det her. Jeg var hos Karsten Borch for et par år siden, jeg fik bare en henvisning til Dianalund, hvor de tester for karpal-tunnel-syndrom med strøm, av siger jeg bare. Desværre var det ikke det der var årsag til mine føleforstyrrelser, så det sluttede der. Men flink mand som jeg husker ham.


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jess witt
Forfatter: 
Dato:  26-05-2015 18:30
Det Var vist ham, der ordnede min seneknude i håndleddet, som ikk var en seneknude alligevel men noget arvæv efter seneskedehindebetændelse og så alligevel en hinde og en knude osv osv... blev aldrig klog på hva det egentlig var, men ude er det og smerterne er væk... bortset fra at han var en r*v da jeg kom ind og nærmest direkte fortalte mig at jeg var spild af tid (knuden var åbenbart ikk betydelig i hans øjne) var han dygtig, lavede et tyndt fint snit og har ikk haft ondt siden...&#128521; så han kan anbefales, hvis man lukker ørene for hans betryggende kommentarer undervejs (læs: hva er det? Hvor fører den her hen? Den her reagerer her og rykker i min finger) følte mig lidt som en bombe med ledninger hvor man gætter den der ikk sprænger... ikk særligt trygt, havde ønsket en at holde i hånd med... første operation og alt var kaos op til... to biler brød sammen den dag... men som sagt, smerterne er væk og den var der mange af, så det var det hele værd...

 

Stolt ejer af den gule frygtløse stjerne;

Pixi Dúvall

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider