Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvornår syntes i at man er for stor?
Forfatter: 
Dato:  17-05-2015 16:46

 

Lad mig lige understrege at jeg tænker i cm og ikke i kg!

 

 

Kan hun ride denne pony 3 år endnu?

 

Billede

 

Bella har et fantastisk temperament. Jeg syntes de passer perfekt lige nu, Bella måler 116 cm.

 

Det er mor her som ikke tør slippe dem løs i naturen.

Rytteren sige tit, hurtigere, hurtigere!

 

 

Syntes springet op til min Welsh er liiige stort nok!

 

Billede

 

Tilgengæld så har de et helt specielt bånd.

Syntes dog der er alt for langt ned, og egentlig så passer hun islænderne lidt bedre.

 


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-05-2015 10:39

der er vist ingen af de ridedyr som lider nød..

 

Udfordringen med de små ponier er ofte at få dem motioneret nok, og set med det i mente, ville jeg nok lade din datter ride på den bette, så længe man fandt de forsvarligt. Hun er jo en bette spurv og sidder pænt.

 

Hvornår hun bliver for langbenet er et spørgsmål om det genetiske ophav- hvor høj er faderen og moderen? hvis i begge er 180 cm, så skyder hun måske i vejret som ukrudt. men hvis i begge er tættere på jorden, kan det have lange udsigter. Min søn på 5 er højere end min venindes datter på 8, men der er også næsten 20 cm mellem hende og mig..

 

Da jeg startede med at ride var der ingen ponier der hvor vi red, så jeg lagde ud på kæmpe DVer med bøjlerne helt oppe på sadelklappen...

 

indtil da, gør som mange forældre drømmer om ( undertegnede incl) sæt dig op på den store røde og hav den bette hvide med som håndhest og tag nogle ture med datteren i skoven

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider