Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 polteraben
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 09:07

nå kæreste HN

 

kom med jeres gode idder til aktiviteter til en polteraben,

 

 

det må ikke være for dyrt.

 

det er faktisk det eneste krav.


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan vi da ikke...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 09:30

... aktiviteterne skal da afhænge af hovedpersonen :)

Ideen med en polterabend er vel, at det skal være hyggeligt og sjovt for den kommende brud/gom - og det er absolut ikke sikkert, at HN har samme opfattelse af morskab som brud/gom ;)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 hun er...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 10:42

sådan lidt en modig pige, sådan en rapelle, pige... hvilke er i støbeskeen...


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tænker....
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 12:48

Nu ved jeg jo ikke hvornår det er (vejr og temperatur), men en rigtig god frokost i det grønne er ikke dyr at lave, og det er meget hyggeligt. Hvis I hver især medbringer en ting eller to (meget gerne hovedpersonens livretter), så er det ikke svært.

Husk tæpper/dug og servietter, så det bliver lidt festligt.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 dybest set
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 14:19

bryder jeg mig ikke om polterabend, sådan i traditionel forstand.

Hvor hvoedpersonen skal klædes ud og ydmyges på allerhøjeste plan gennem hele byen.

Andre mere seriøse polterarbens bliver tit rigtig dyre fordi gode arrangementer koster. Det sammenlagt med at der skal en ekstra dyr gave og måske også noget nyt tøj til sådan en fest, synes jeg tit det er ret så ubelejeligt med en ekstra udgift på 500-1000,-.

 

Derfor hælder jeg da meget til den stil Sif foreslår, det lyder virkelig hyggeligt.

 

Da jeg skulle giftes, tog jeg den i opløbet og sagde at jeg ikke gad alt det spass, men om vi ikke bare kunne tage til et stort stævne og se noget lækker ridning.

Og det gjorde vi, den store surprise var så at min søster der slet ikke er hestemenneske kom ud på stævnepladsen med den helt store picnickurv.

Det var den bedste polterarbend jeg kunne ønske mig.


Tilbyder opstaldning i Odense Sø, se præsentation

venteliste oprettes hvis nødvendigt.

 

Med venlig hilsen

Louise Kløcker

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 15:19

i København med en flok piger/familiemedlemmer til mit polterabend. Vi fik noget godt at spise, kørte en lille rundtur i cykeltaxa og var i Tivoli om aftenen. Den store overraskelse var, at vi indspillede en sang. Jeg er generelt en ret indadvendt og privat person, så jeg ville have hadet det dybt og inderligt, hvis jeg skulle danse foran folk, være klædt ud eller på anden måde latterliggøres. Men jeg elsker at synge, og det vidste de jo, så selvom det var mega grænseoverskridende at synge solo i et studie, så var det enormt sjovt og en stor oplevelse

 

Jeg havde også gerne bungy-jumpet eller klatret på klatrevæg - men pole dancing eller go carting ville have været skudt helt ved siden af. Så vælg en aktivitet, som I virkelig tror på, at bruden vil synes er sjov.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Polter...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 17:12

Jeg er virkelig heller ikke til den polterabend i "den traditionelle forstand". Jeg har aldrig forstået det der ydmygende element...

 

Jeg blev overrasket om morgenen af alle veninderne til min polterabend. Vi spiste lækker brunch og bagefter red vi to timer på islandske heste i Mols Bjerge. Det var vildt hyggeligt! Og ret fantastisk at de havde arrangeret det, for jeg er den eneste af os, der rider... Nogle af dem havde aldrig siddet på en hest før.

 

Bagefter var vi ved stranden og bade og spise is. Så hjem til en af pigerne og lave mad sammen og så havde de forberedt forskellige lege, en quiz om mig og sådan :) Det var virkelig en skøn skøn dag!


0
0
Svar på denne tråd
 
 af hjertet tak
Forfatter: 
Dato:  14-05-2015 05:05

for jeres input, nej jeg er heller ikke til den de klæde ud polteraben, så det bliver slet ikke så vildt...

 

 

vi er ude i noget Rapelle fra 10 til 12, en lækker frokost i skoven, hvor efter vi skal i knuttenborg til noget koncert noget...

 

men jeg syntes dog der skal være bare en grænseoverskridende aftivitet... sådan en jeg gjorde det sku aktivitet :-)


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 sjoveste polterabend
Forfatter: 
Dato:  14-05-2015 08:13

Den absolut sjoveste polterabend jeg har været til, var hvor vi var til Paintball i en skov.

 

vi var de der 12 tøser, medbragte sandwich, kager, kaffe mm og så havde vi ellers kampe i skoven, hvor vi kravlede rundt i grøfter, gemte os bag træer osv. og legede krigere og havde det vildt sjovt.

 

Jeg var sådan lidt. Øh, Nå paintball, men det var SÅ sjovt. Jeg har senere prøvet det på en indendørs bane og det var slet ikke sjovt, alt for få flugtmuligheder og kampene er hurtigt overstået.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider