Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvem tager dog en bamse ?
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 21:55

Min lille pige var så uheldig igår da hun var halvskidt (og derfor blev hentet tidligt) at tabe sin elskede kanin bamse uden mor så det på vejen hjem fra vuggestuen

vi har kun 5 min gå tur og jeg opdagede da vi kom ud af elevatoren der hjemme og vi gik straks turen tilbage og kiggede over alt, men efter max 10 min (hvis den var tabt uden for vs dør) var kaninen væk.. Det er et lukket område, så ingen biler, brede gang områder, så burde være nemt at se den.. Kiggede også i buske, på mure og overalt hvor folk kunne have sat den op..

Min datter er jo ulykkelig, og jeg er også ked af den er væk, både på hendes vegne men også fordi den var en dåbs gave fra hendes gudmor med hendes navn broderet og den har sovet hos hende hver nat siden dåben..

Har sat sedler op og lavet facebook opslag og gået turen ca 10 gange og endda kigget i alle skraldespande

Håber nogen har fundet den og har tænkt de ville finde ejeren og så ser sedlen.. Men ellers, hvem tager dog en bamse der tydeligt er tabt af et barn og enten beholder den eller smider den væk ?


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Det har nok
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 22:00

været en hund?


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

3
0
Svar på denne tråd
 
 Sine....
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 22:02

Ja har også tænkt et barn eller en hund.. Men jeg ville selv som mor/ejer sige nej og ligge bamsen tilbage eller evt sætte den op hvor den tydeligt kan ses .. Ville aldrig lade min hund tage en fundet bamse med sig.. Men ok jeg ved jo også hvor meget de tøjdyr betyder for ungerne


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 23:56

Vildt gæt: En forældre har taget bamsen med ind i vuggestuen, hvor den nu venter eller taget bamsen med hjem, velvidende at der ville være skybrud i det meste af Danmark. Og vedkommende tager bamsen med i vuggestuen i morgen??


VH Pernille

 

I know I still believe

he'd never let me leave,

I had to run away alone

So many threats and fears,

so many wasted years

Before my life became my own

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille ..
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 00:11

Desværre var det igår den forsvandt og den var ikke afleveret i vs.. Men i morgen går jeg ind i de 2 andre institutioner og spørger om den evt er afleveret der..


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 08:27

Øv hvor ærgerligt, håber i finder den.

 

Må nok tilstå, at jeg inden jeg selv fik børn, ikke ville have tænkt så meget over det, men sikkert have smidt den i en skraldespand på miljøets vejne.

 

Nu ved jeg bedre

 


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

2
0
Svar på denne tråd
 
 Er du tosset
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 08:52

 

der er KRISE! Kender det kun ALT for godt med mine egne poder.

 

Deres bamse nr. 1 er uerstattelig!

 

Håber din datter får din bamse igen. ellers må du ud sammen med hende og finde en erstatning. Jeg véd det ikke er det samme, men det er bedre end ingen.

Det er ingen hjælp, men de bamser mine rollinger har som er uerstattelige, dem får de altså ikke lov til at få med ud, andet end til familiebesøg.


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 10:10

Vi har også en uerstattelig bamse. Da jeg opdagede dens enorme værdi, skyndte jeg mig at købe en ekstra - just in case. Nu bytter jeg dem jævnligt, så de bliver lige slidte.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

11
0
Svar på denne tråd
 
 Anette...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 10:20

Hun sover med den og har den derfor med i vuggestuen da hun jo sover der.. Selve bamsen kan heldigvis erstattes.. Men da det var en dåbsgave fra hendes gudmor med navn i er det bare ikke det samme :(

 

Hundiversitetet: Har af samme grund kigget i alle skraldespande på ruten.. Desværre intet held der..


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forsvundet kanin
Forfatter: 
Dato:  13-05-2015 15:52

Hejsa.

Det skulle vel ikke være i Aalborg denne kanin er forsvundet for så tror jeg at jeg ved hvor den sidder

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Anette...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2015 21:48

Desværre meget langt fra Aalborg, den er mistet i Bagsværd ved København.. Og desværre ikke dukket op trods sedler..


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider