Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gave til mors dag?
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 18:18

Nu spørger jeg det alt-vidende HN:)

hvad pokker skal jeg give min mor på mors dag? Hun er blind, så blomster er ikke så oplagt, hvis de dufter for meget kan hun ikke tåle dem:/ hun er ikke den store chokolade spiser og er enormt svær at købe tøj til!

Parfume og make-up bruger hun ikke...

overvejer en gang massage, men det må heller ikke blive for dyrt. Andre gode ideer?


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med....
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 18:24

... en god lydbog?


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Det er et godt bud
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 18:32

Men hun kan bestille alverdens lyd-bøger gratis gennem dansk blindesamfund:)


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nu har jeg så snydt
Forfatter: 
Dato:  05-05-2015 19:12

for min mor har allerede fået sin gave, selvom at jeg bor sammen med de gamle endnu

hun fik en magurit, samt en stikkelsbærbuks

 



1
1
Svar på denne tråd
 
 Som mor
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 08:45

 

vil jeg tro at hun vil blive glad for at få besøg. :)

 

Nu mener jeg så heller ikke at man kan give blomster og "så går den nok"! Hvis din mor er som mødre ofte er, så har din mor brugt oseaner af tid på dig som barn. Smurt madpakker, vasket tøj og stået med trøst og plaster når det har været nødvendigt osv.

Hun har en stor del af æren for hvad og hvem du er i dag.

 

Når du ønsker at markere mors dag, så er du nok ganske tilfreds med din mor (det er der jo ikke alle der er så heldige at være.)

 

Så hvad med at besøge din mor og tag kage med til kaffen eller invitere hende ud? Bare i 2.

 

Din daglige lykkepille er et par timer ved hesten står der, måske din mor drømmer om et par timer sammen med dig?


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

4
4
Svar på denne tråd
 
 fffffffff
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 11:38

Jeg har valgt i år ikke at give blomster og noget upersonligt såsom chokolade fx.

 

I år får hun en personlig sød gave. Jeg ved hun har snakket enormt meget om dem.

 

Nemlig en Ducklet med gummistøvler på :D Så sådan en har jeg bestilt og glæder mig til at se hendes ansigtsudtryk når hun åbner pakken på søndag.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan ikke undgå
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 11:41

At blive en smule stødt af dit indlæg shagya...

Jeg tilbringer mange timer med min mor hver uge, vi ses stort set hver dag(!), jeg hjælper hende med shopping som min far helst vil undvære, kører hende til diverse ting, vi bor 400 m fra hinanden og spiser sammen jævnligt.

Du skriver blomster, så går det nok... Nej, hvorfor tror du jeg søger inspiration til den helt perfekte gave?

Som jeg læser det tror du åbenbart at jeg bare glemmer min mor, og lige kigger forbi på mors dag. Men jeg er altså ikke en rebelsk teenager der ikke kan finde ud af at sætte pris på min mor mens hun er her!


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

7
1
Svar på denne tråd
 
 Mors dag
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 12:06

 

Ja er heller ikke særlig kreativ, så min mor og svigermor får en lækker håndcreme hver fra Raunsborg. Men synes da også at en gang wellness af en eller anden form ville være en lækker gave. Herhjemme hænger pengene dog heller ikke på træerne, selvom man gerne vil give dem alt Håber at det lykkes


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 16:45

Jeg har netop købt en brødkasse fra Plint til min mor, den ved jeg hun har kigget meget på :-) Får hendes kæreste til at sørge for en buket blomster, han er tidligere blomsterhandler så han har connections ;-)

 

Og det er ikke fordi jeg ikke vil besøge min mor - jeg bor hos dem midlertidigt, så vi ses og snakker sammen hver dag og jeg hjælper også til derhjemme ;-)


 

Hilsen Rikke

Nu med rød musse
Brettings Alapay

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mors dag
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 17:09

Var jeg mor ville jeg elske en omgang massage :)

 

Er der noget hun mangler? Nye hjemmesko eller en ny brødkurv måske?

 

Mine forældre har fået deres mors og fars dags gave - de fik nemlig billetter til Ørkenens Sønner.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 23:21

min mor plejer også at få en is- helst en gammel-dags med det hele på mors dag, hvis vi ellers kommer ud og kører

det er noget hun altid syntes godt om

 

de to planter jeg har givet hende, er noget som jeg ved at hun meget gerne vil have. vi har nemlig købt hus sidste sommer og der er bare ingenting i haven.

regner da også med at det bliver planter til haven til fars-dag

 

er der slet ikke noget som hun rigtig godt kan lide? uden at det faktisk behøver at koste en bondegård. Personligt er jeg lidt modstander af at det hele skal gå op i penge. Er selv på kh, så penge er ikke noget der hænger på træerne.

men en køretur ud i det blå med lidt godt til ganen, ja her kan alle være med.

kan hun lide dyr så tag hende med ud og mød nogle

 

 

måske du kan finde noget her

http://www.oplevelsesgaver.dk/

 

http://butikkik.dk/

 

ellers må du sætte hende igang med en ny hobby.

 



1
0
Svar på denne tråd
 
 massage.mv
Forfatter: 
Dato:  08-05-2015 07:01

wellnes er en super gave ide´- og behøver ikek være kostbar. Tjek Bownty.dk

 

der kan vælges alt fra spisesteder, wellnes osv- til spotpriser.

 

Min mor får iår chokolade. en diplomatæske på 1 kg. Hun elsker at have sådanne æsker når der kommer gæster og køber dem ikke selv.

 

 

Vin eller blomster får hun også ofte til mors dag.

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 10:22

 

Ts/ Siden du er sådan en god datter som besøger din mor så tit, så undre det mig at du skal spørge herinde! Hvorfor spørger du ikke hende selv?


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Viden om vind:

vind-alarm-danmark.eu

 

0
7
Svar på denne tråd
 
 Nu synes jeg, at
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 11:53

du er ubehagelig, Anette - trådstarter spørger vel her, fordi hun gerne ville give sin mor en overraskelse. Hvis man har et tæt forhold, så har man vel netop allerede givet en del gaver - og søger inspiration til flere.

I stedet for bare tankeløst at give blomster, der udløser allergi, eller chokolade, der ikke bliver spist.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

7
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 12:46

Anette, hvad er det der går dig sådan på? Det var dog en flabet respons at komme med.



4
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-05-2015 19:15

man spørg da ikke til mors-dag.

det skal være en overraskelse. det er kun til jul og fødselsdag at man bruger ønsker

 

sådan har det altid været hos os



2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider