Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Inspiration til tatovering :-)
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 11:48

Hej :-)

 

Håber der sidder lidt kreative sjæle ude bag skærmene og måske kan give lidt inspiration.

 

Jeg går med tanker om en tatovering til minde om min gamle pony, som jeg har haft snart i 20 år.

 

Jeg tænker den skal sidde i venstre side på mine ribben :-)

 

Kan du hjælpe med at give lidt inspiration?


Med Venlig Hilsen

Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3

 

Billig opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 15:09

Umiddelbart tænker jeg, at jeg aldrig ville få en tattoovering, hvis ikke jeg avr 100% sikker på, hvad jeg skulle have lavet.

 

Jeg tænker somme tider "en tattoo kunne være fedt...", men fordi jeg ikke har noget særligt, jeg vil have tattooveret, gør jeg det ikke.

 

MEN - hvis jeg alligevel skal svare konstruktivt på dit spørgsmål, hvad ville du så sige til, at få noget skrevet? Måske en sætning, eller måske bare et ord/begreb, som du forbinder med din hest. Jeg tænker på fx et kinesisk/japansk tegn (I'm a pro). :)


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

1
0
Svar på denne tråd
 
 hejhje
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 15:38

Hvis jeg var dig ville jeg danne mig en nogenlunde ide om motivet og derefter tage en snak med en tatovør og se om I ikke kan finde på noget godt sammen.

 

Det er vigtigt at researche lidt inden du kontakter en tatovør, da alle har forskellige forcer og stilarter. Da jeg skulle have lavet min seneste tatovering, en kronhjort, kontaktede jeg en dygtig tatovør, som tatoverede i samme stil som jeg ønskede og som har lavet mange hjortedyrs-tatoveringer tidligere.

 

En tatovering er permanent, så DU skal kunne lide motivet. Hvad vi her på HN (eller andre for den sags skyld) synes er pænt skal ikke have indflydelse på din beslutning.



1
0
Svar på denne tråd
 
 Tatovering
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 16:47

Tak for svar :-) jeg er sikker på, hvor den skal sidde og jeg er sikker på at det skal være noget om ham.

 

jeg tænkte lidt selv noget med noget portræt af hestesko (hans gamle) noget navn og fødselsdag. Så at det er omkring den størrelse. Og måske lidt mere tekst.

 

Havde også tænkt på citat eller lignende, men ved ikke lige hvad det skulle være :-)

 

 

Ved ikke lige om kinesiske tegn eller noget i den stil er så meget mig.

 

Havde også tænkt på at få ham som portræt på kroppen af hans hoved, men det synes jeg bare også er lidt voldsomt på en måde :-)

 

men så længe jeg ikke lige er sikker på selve motivet, så er det ikke lige noget, jeg vil kaste mig ud i at få lavet i morgen :-)


Med Venlig Hilsen

Sofie - Den lykkelige ejer af Surtsey, Tinka og Bojana <3

 

Billig opstaldning med ridehal tilbydes i Hasselager (8361) 12 km fra Aarhus

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Imagenations
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 16:59

Hov,- Nu bliver jeg lidt nysgerrig, Imagenations...Du skriver at du har en krondyrs-tattoo, må jeg spørger om, hvad det er for en? Jeg har også en,- Det er en kopi af en meget gammel tattoo, fundet på en pzyniak (staves)kvinde, der døde for omkring 2500 år siden(så vidt jeg husker). (The siberian icemaiden). Mit næste projekt er slangen fra Gundestrupkarret, keltisk jernalder DK.

2
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 18:46

Billede

 

Den ser sådan her ud (sider på indersiden af min overarm). Det er tatovøren (www.thefamilybusinesstattoo.com/ artists/gianluca-fusco/) der har tegnet den udfra min beskrivelse. Så den har ikke nogen historie eller noget, men dukkede blot op i mine tanker og nu sidder den så fint på min arm :)



5
0
Svar på denne tråd
 
 Imaginations
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 19:10

Den er virkelig flot lavet, din kronhjort! Der fides mange ligegyldige tatoveringer (for andre end bæreren selv), synes jeg, men når tatovører virkelig er kunstnere, så bliver resultatet imponerende


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

3
0
Svar på denne tråd
 
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  28-04-2015 11:03

Tak Sine! Du kan også tro jeg er glad for den. Tatovøren har lavet et vanvittigt flot arbejde.

Jeg har det som dig, at de fleste tatoveringer er ret ligegyldige og ofte virkelig dårligt lavet. Så jeg viser med stolthed ham her frem!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider