Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Stoppe på p-piller - bivirkninger?
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 22:07

Hej ænder.

Jeg er for 2 uger siden stoppet på mine p-piller, som jeg har taget i årevis, da det ikke varer så længe før manden og jeg går igang med baby :)

 

Men er der nogen herinde, der vil dele hvad de oplevede da de stoppede på p-piller? For synes godt nok mit humør er sindssygt svingende og ustabilt..


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 23:15

Det bliver kun værre hvis du får børn med humørsvingningerne. Når din mand får en profil på Hestenettet og begynder at købe spånplader ved du det er helt galt.
Ikke fordi han skal bruge spånpladerne til noget, men det er meget rart at komme ned i byggemarkedet hvor der er stille og fredeligt. Måske møder han endda nogen andre fædre han kender... Og man kan jo altid bruge en spånplade.


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

10
0
Svar på denne tråd
 
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 13:48

Åh, din stakkel. Det er absolut ikke spor sjovt (eller for nogen er det ikke. Der skal nok være nogle af de her forgyldte piger, der ingen problemer har med det...).

Da jeg selv stoppede i sin tid tudbrølede jeg stort set i to uger. Jeg var simpelthen så nedtrykt, at jeg nærmest ikke kunne holde ud at eksistere.

Det gik heldigvis over efter de to-tre uger, det var som om kroppen lige skulle finde sin egen balance igen.

Så bare rolig, der er håb forude.

Jeg kender i øvrigt to andre piger, hvor nøjagtigt det samme skete for dem.

Den ene, min veninde, ringede mig grædende op, og jeg sagde til hende, at hun skulle komme ud til mig øjeblikkeligt og blive indtil hun fik det bedre. Jeg ville ALDRIG lade nogen være alene, hvis der var bare den mindste chance for, at de havde det, som jeg selv havde haft det, for det var virkelig forfærdeligt, og jeg var slet ikke mig selv!

Held og lykke med baby-projektet (og op med humøret!)

 

Venlig hilsen Mitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 19:08

Mange tak for jeres svar :)

 

Jens: Hehe, han er nu allerede en del i byggemarkedet, inden jeg overhovedet er blevet gravid eller vi har fået børn ;) En profil på HN ville til gengæld være tegn på noget er galt!

 

Anja: Tak for link :)

 

Mitte: Tak for din erfaring! Det var rigtig rart at høre - så er jeg ikke bare totalt ustabil og mærkelig, det burde gå over hurtigt :) Det er rart at vide.


Hilsen Anne

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider