Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Annullere ordre og lave ny pga tilbud?
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 20:11

Halløj HN

 

I går aftes placerede jeg en ordre på en hjemmeside, altså online handel med 14 dages fortrydelsesret. I dag modtog jeg et nyhedsbrev fra virksomheden, hvor der givers procenter. Hvis jeg annullerer gårsdagens ordre og laver en ny i dag, kan jeg spare 600 kroner på mine indkøb.

 

Ville I annullere og lave en nu handel? Jeg synes et eller andet sted, at det er sådan lidt luset - når man har handlet, har man handlet. Men på den anden side, så er det jo lovligt og muligt, og de 600 kroner kan jeg da godt se, at jeg kan bruge på andre ting :-)

 

Er lidt nysgerrig efter, hvad andre tænker om den slags :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 
 600 kr.....
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 20:46

Hejsa

 

Jeg må indrømme, at jeg havde annulleret og købt igen.. 600 kr er da mange penge at spare på den samme vare :)

Havde det været under 100 kr, ved jeg ikke, om jeg havde gidet besværet, men for 600.. absolut... :)



MONICA & Sussi Solskin
Rosso vil altid være i vore tanker


{>


R.I.P. Rosso 05.05.1990 - 31.08.2009

4
0
Svar på denne tråd
 
 Ring til dem
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 22:34

Jeg ville da starte med at kontakte firmaet og høre, om ikke rabatten kan fratrækkes den ordre, du allerede har placeret. Du kan roligt sige, at ellers vil du anullere ordren og bestille påny - det er du i din fulde ret til, men det er da sikkert lidt nemmere for butikken bare at rette din eksisterende ordre til.

 

Jeg kan ikke forestille mig, at de ikke er ganske forstående og retter din ordre. Jeg ser i øvrigt intet luset i det, og der er ingen tvivl om, at jeg havde gjort det samme!

 


 


Nu med

* Smukkedukken Grenanda *

 

 

Tidligere med

* Dakar Knudsgaard * Hidalgo * Lenzicco * Enzo * Palatino * Indian Kapella *

6
0
Svar på denne tråd
 
 Oh ja Ditte...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 22:53

Ringe og bede om rabatten... ja DET var den pæne måde at gøre det på. Det gør jeg i morgen - tak :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
3
0
Svar på denne tråd
 
 Og tak...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 22:56

Og tak Rosso :-) Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste, der ville kunne finde på det ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 
 Firmaer
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 05:54

sådan noget kalkulerer fimaerne (forhåbentligt med) jeg har selv et par gange haft tilbud i min shop, hvis en kunde enten har glemt koden eller bestilt så deres varer IKKE er afsendt, så trækker jeg rabatten manuelt :)

 

Det er det jeg forstår ved service, så ring du bare til dem...


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 11:55

For 600 kr havde jeg gjort det, ja :)

Hvis de laver sådan et tilbud, så er det fordi de har råd til at lave et tilbud, og så har jeg ingen kvaler ved så at udnytte, at jeg kan spare de penge.

 


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 ny ordre
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 21:03
Jeg ringede og annullerede ordren. Og lavede en ny, da det gik op for mig at de ting jeg kunne finde på at bruge de sparede penge på, også kunne købes der 😊

Mvh Tina

Barylere rule!
4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider