Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 væltet trailer på motorvejen
Forfatter: 
Dato:  18-04-2015 00:33

ekstrabladet.dk/112/vaeltet- hestetrailer-skaber-kaos-paa- trafikeret-motorvej/5527427

 

skal lige advare for det ser lidt voldsomt ud da de skal have hesten ud.

men den kommer ud og står da også på alle 4 bimser

 

jeg håber at både hesten og de mennesker som har kørt med den og dem i bussen har det ok



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  18-04-2015 00:57

Sikke et chok for alle involverede. Håber de alle er okay.

 

Hesten ser fin ud efter de seriøse omstændigheder da den kommer ud af traileren.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtig flot
Forfatter: 
Dato:  18-04-2015 11:59

Synes det er simpelthen så flot håndteret af både hest, redningsfolk og ejere. Stille og roligt, indtil de hurtigt får hesten vendt så den kan komme på benene. Ingen panik eller stress.

Det ser lidt voldsomt ud, men kan ikke forestille mig en bedre måde at gøre det på.

 

Men hvor må det dog være forfærdeligt at stå i :( Det er jo ens værste skræk, når man er ude og køre med sin hest. Håber alle har det ok og er kommet godt hjem.


Nu med Sarona <3

 

R.I.P Ninus :'(

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-04-2015 15:27

det er også derfor jeg altid får fat i en lastbil. tør simpelhen ikke at proppe mine ind i sådan en.

min far var nemlig udsat for at han skulle flytte en pony for en nabo. ponyen endte med at kvale sig selv, ved at hoppe over forbom og landende helt forkert. den døede og vores trailer blev næsten totalt skadet. ponyen kunne have været reddet hvis ellers falck og dyrlægen var kommet noget før. det tog ½ time inden de kom selvom at min far blev ved med at ringe. falck ville hellere ikke ringe til dyrlægen direkte. han boede bare 2 min derfra. men han fik først opkaldet da falck selv kom på stedet.

 



0
3
Svar på denne tråd
 
 Det er jo...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2015 17:36

... noget af det man frygter mest når man kører.

Jeg vil ikke se klippet - og i morges turde jeg slet ikke åbne tråden, da jeg skulle ud og køre med Baloo for første gang i år. Jeg har ikke den store rutine i at køre trailer - men det gik heldigvis Så fint - og det vil det også gøre i næste uge hvor vi skal til stævne.

Det er forfærdeligt når det går galt - men det gælder om at man så kan holde hovedet koldt og løse problemet (som det også lyder til at de kan i det klip jeg ikke tør se)

 

Jeg håber at hesten - og alle andre - er kommet fra uheldet uden alvorlige skader


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

2
0
Svar på denne tråd
 
 Forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  18-04-2015 18:28

stakkels dyr...den er helt udmattet og ligner en der er ved at gå i chock, hvis den er sluppet uden skader er det et mirakel

 

0
3
Svar på denne tråd
 
 dumdidadej
Forfatter: 
Dato:  18-04-2015 19:59

...kyllinge jeg, valgte til sidst at se vidioen, hvilket jeg er glad for nu. Al respekt herfra til ejere og hjælpere på stedet. Flot! - håber på at høre nyt fra hestens velbefindende..... :0)

Hilsen Sus

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider