Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 skilt ved vejen ang hestemøj
Forfatter: 
Dato:  14-04-2015 16:54

Er der nogen der har en skilt ved vejen med gratis hestemøg,er der overhovedet nogle der gider hente det,eller er det spildte kræfter.

 

Dorte.

 




Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude



0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  14-04-2015 16:58

Back in the days solgte vi sække med hestemøj til 10 kroner stykket - der var masser af salg i dem. :) Rigtig mange købte det til deres roser.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hestemøg
Forfatter: 
Dato:  14-04-2015 19:14

jeg har en i familien der gør det. de siger det der virker er at sætte poser med det ude ved vejen så folk kan tage en pose. det var ihvertfald ders erfaring at folk ikke gad først at skulle ringe på og hente det i mødding, så de prøvede at sætte sorte sække med et skilt ved siden ude ved vejen med gratis møg og i perioder bliver det revet væk


mvh sussie..

nu med ceduina ox og may-sheri <3

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Det virker
Forfatter: 
Dato:  14-04-2015 20:21

Jeg har stået opstaldet et sted i århus. Staldejer sætter hvert år et skilt med gratis hestemøg uden halm op. Der kommer gladeligt mange mennesker med trailer og fylder traileren. På denne måde får staldejer tømt møddingen hurtigt... Folk skal ikke ringe først, de kommer bare forbi og henter.

Folk gider dog ikke hente hestemøg blandet med halm (jeg ved ikke om halmem er dårligt for roserne, eller det bare ikke ser pænt ud i haven).

 

Der var et år, hvor alle hestene stod på tørv. Det mødding var havefolkene meget glade for.

 

mvh Lina

0
0
Svar på denne tråd
 
 uden halm
Forfatter: 
Dato:  15-04-2015 10:01

Her kommer folk selv uopfordret og spørger, men vi har så ikke noget at give af i år, da hestene ikke står på stald (folk vil ikke have friske klatter).


 

 

Kilden

Heste er en dyr hobby, men billig terapeuter.

 

Opdræt af mikroheste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-04-2015 15:28

Jeg har haft annonceret lidt på facebook, og folk er helt vilde for at hente noget til haverne Jeg har fået tømt næsten hele min mødding på den måde

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-04-2015 17:29

Så tror jeg da jeg vil lave et skilt.Mit møg er så godt nok æselmøg,men moooon ikke det kommer ud på et.Tak for hjælpen :-)

 

Dorte.




Søger folk der er kommet på Lindved Højby ridecenter og har set æslet derude



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider