Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bamser :)
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 20:01

Er det okay stadig at sove med bamse efter man er fyldt 13?

3
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig.
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 20:23

Hvorfor skulle det dog ikke være det?


Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 20:36

Min bamse, som jeg har haft siden jeg blev født, ligger da stadig i min seng. Jeg bliver så 28 lige om lidt

7
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 20:40

Selvfølgelig er det det!

Da min mor sagde jeg var for gammel til at sove med bamser, så sneg jeg mig ind på værelset med bamse-kurven og stjal en bamse, om natten.

En forskellig bamse hver nat, ingen af dem skulle jo føle sig snydt!

Min mor opgav rimeligt hurtigt at forhindre mig i det

 

Jeg kan afsløre at jeg er 23, og der står en ugle, en Sankt Bernhardt-hund og et føl for enden af min seng.

 

Judge me all you want


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

10
0
Svar på denne tråd
 
 selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  13-04-2015 21:35

det bliver man da ALDRIG for gammel til.. jeg er 28 år og har stadig bamser overalt i mit soveværelse, og putter med dem engang i mellem.. har et par stykker jeg især fortrækker hvis jeg vil sove med en bamse en nat..

min bamser skal ALDRIG væk


Hey hey...

Jeg hedder Pernille. jeg er 27 år, elsker og bruge så meget tid så muligt sammen med dyr. og især hestene

Skriv til mig hvis du har løst, er altid frisk på nye venner.

Knuzz

5
0
Svar på denne tråd
 
 Sødt spørgsmål :)
Forfatter: 
Dato:  14-04-2015 08:56

 

Bamser er tryghed, smil og bløde krammevenner.

 

Vores hunde har bamser, mine børn har bamser, flere af mine heste har endda bamser hængende i stalden og jo selvfølgelig har jeg / vi da også bamser i sengen (men kun 2). og så har de selvfølgelig næsten alle sammen navne..

 

Det vil dog her i den forbindelse være upassende, at nævne min alder...


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

5
0
Svar på denne tråd
 
 Seline, selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  14-04-2015 18:49

kan du sove med din bamse, det er der da ingen som skal bestemme eller dømme over og det har absolut INTET med alder at gøre.

 

Sommetider har vi brug for lidt tryghed af en eller anden grund udanset hvor gamle vi er. Den hygge/tryghed vi har kendt fra barndommen ved netop at have en elsket bamse, den kan også bruges selvom vi er blevet ældre og - som du kan læse i mange af svarene -forlængst voksne.

 

Jeg kan selv finde på det, og har også bamser siddende selvom jeg er født i 1959

 

Så fortsæt du bare med det hvis du har lyst - en god idé er det dog også at tale med nogen, hvis du synes at livet er for svært :-)


MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER


Nu også med welsh-pony.



4
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  15-04-2015 18:16

Kan du det jeg sov med min bamse lige indtil jeg fødte min første datter (så arvede hun den)


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bamse magi
Forfatter: 
Dato:  16-04-2015 09:40

 

Helle Thomsen / Det er jo netop fordelen ved bamser, at de gerne lægger øre til alt uden at dømme, skælde ud og blive sure. Nogen gange er det ikke muligt at have en god ven som ubetinget kan / vil lægge øre til, selvom det måske var at foretrække. :)

 

Jeg kom i tanke om Crocodile Dundee som blev sendt igen i weekenden. På et tidspunkt møder han en som har været til psykolog... og han svarer noget i retning af HVAD har hun ingen venner..!! www.youtube.com/watch?v=rijQ5oBFlO0

 

Poienten er at venner er vigtige, uanset om de 2 ben eller pels. :)

 


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

2
0
Svar på denne tråd
 
 Ja da......
Forfatter: 
Dato:  17-04-2015 14:26

Dumbo, en lille elefant jeg fik den dag jeg blev født, har troneplads på min reol i stuen, men nogle gange når jeg putter men min yngste datter på 6, så kommer Dumbo med :-) <3




Venlig hilsen Stina.



Mor til de to charmetrolde

Lea og Louise.










0
0
Svar på denne tråd
 
 Bamse bamse
Forfatter: 
Dato:  17-04-2015 17:47

Man bliver aldrig for gammel til bamser :)

 

Jeg har en stor plyshund kaldet Junior som jeg fik af kæresten. Og han holder troligt "vagt" i den tomme side af sengen når kæresten er på natarbejde :) Min allerførste bamse har jeg også stadigvæk :)

 

På mit natbord står 2 plysheste og en Murloc-bamse (figur fra WoW). Man bliver aldrig for gammel til bamser :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 bamser
Forfatter: 
Dato:  17-04-2015 19:37

man aldrig for gammel til bamser

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-04-2015 21:24

Da jeg var 29 år, var jeg indlagt i længere tid på grund af en sammenklappet lunge og en masse komplikationer til følge.

Min søde mand sneg min bamse (en tøjhund) ind til mig og jeg var lykkelig for at have Vuffer hos mig om natten.

Alt var godt, lige indtil en morgen hvor en læge skulle tjekke mit dræn og slog dynen til side ... han blev en lille smule mærkelig i ansigtet da min Vuffer lå der

Han var taktfuld nok til ikke at kommentere det, men jeg er sikker på at jeg har været skyld i en sjov historie til morgenkonferencen

Så NEJ, man bliver aldrig for gammel til bamser. Jeg er nu 46 år og har stadig Vuffer (som jeg fik af min mormor i dåbsgave)

3
0
Svar på denne tråd
 
 Shagya
Forfatter: 
Dato:  18-04-2015 21:56

Du har helt ret i at bamser aldrig sladrer :-)

 

Når jeg skrev "tale med nogen", tænkte jeg nok egentlig "på en voksen" :-)- trådstarter er jo ikke så gammel og ved at tælle på fingre vil det jo hurtigt afsløres at jeg er lidt ældre ;-)

 

Jeg var alene med min datter (som for øvrigt fik teddybamsen "Tubbe" i dåbsgave og stadig har ham tæt på nu hvor hun er 23 år) og jeg sagde altid til hende at det var ikke så vigtigt at hun talte med mig om alt, bare hun så gjorde det med en anden voksen så der også kom lidt feed-back på "problemerne" :-)


MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER


Nu også med welsh-pony.



2
0
Svar på denne tråd
 
 Helle Thomsen
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 10:25

Rigtig god indstilling at have.

 

Problemet er bare, at ikke alle har en voksen menneske ven at tale med. Som jeg plejer at sige, ingen er rig nok til at miste en ven.

 

Og jo jeg var godt klar over TS's alder. Syntes generelt, at spørgsmålet er sjovt.

 

Min nabo er ældre end mig og hun har også bamser. Mange bamser..


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 bamser.
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 11:49

Jeg er 31 og er gift, og jeg sover da stadig med en bamse jeg fik af min far da jeg blev født. Det må min mand bare finde sig i, og der har heldigvis aldrig været et problem for ham. Så nej, det bliver man ikke for gammel (eller voksen) til.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Når nu alle I skønne
Forfatter: 
Dato:  20-04-2015 00:14

voksne quinder skriver "bamser" :-9 - mener I så en "teddy-bamse" altså "noget som forestiller en bjørn"???

 

Jeg er selv til den "bamsomane-side" ;-) - og har måttet opstille kriterier for mig selv for ikke at gå helt amok.

 

MEN, jeg har oplevet at hvis man går ind på nogle sider og søger på "bamser" - så vælter det frem med, hvad der i min bevidsthed er "tøjdyr" - altså "alt muligt i plyds"

 

Det sjoveste jeg har været ude for var for nogle år siden da en veninde skulle til Skotland og spurgte hvad hun skulle tage med hjem til mig - jeg svarede "en bamse" - og fik en charmerende plyds skotte iført kilt og sækkepibe og "indbygget" lyd og undrede mig meget - det gik først op for mig nogle år efter at begrebet "bamse" er MEGET bredt :-)

 

Og ja, en rigtig sjov og hyggelig tråd Celine har startet, håber hun får lidt ud af vores svar.

 

Jeg finder det i hert fald vigtig at vi indprenter vores børn at det er vigtig at de taler med nogen hvis livet bliver for svært.


MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER


Nu også med welsh-pony.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bamser eller tøjdyr. Det er lige meget.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 11:38

Ungerne er vilde med at se Mr. Bean.. Apropos bamser..


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider