Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjulskifte på cykel
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 19:50

jeg lånte min nabos cykel, hvorefter jeg blev påkørt. Bilisten kørte videre, uden at tjekke om jeg er okay. Jeg har fået ødelagt mine sko,jakke, fået store hudafskrabninger. Og så nogle knækkede eger på cyklen. Hvad koster det at få nyt hjul sat på en cykel? For skal selvfølgelig dække hvad der er ødelagt, når jeg har lånt det

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan ikke hjælpe..
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 21:06

hej

 

jeg kan ikke hjælpe med prisen på et cykelhjul

 

Men har du ikke en ulykkeforsikring, der kan dække dine og cyklens skader?


Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan ikke hjælpe...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 21:09

Hej

 

Jeg kan ikke hjælpe med prisen på et cykelhjul

 

Har du ikke en forsikring der dækker dine og cyklens skader?


Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo, men
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 22:08

selvrisikoen er høj, så ville se om nogen kendte en ca pris. Ringer til en cykelsmed på mandag

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 10:55

Åh hvor jeg håber at den bilists r*v må klø og hans arme være for korte.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

3
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 12:04

I Odense kan man få 2 punkterfri dæk (monteret) ved cykelsmedene for 350 kr.

 

Jeg kender desværre ikke andre priser - ej heller kun på et :)

 


Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 13:45

Hej.


Det kommer lidt an på cyklen og om det er forhjul eller baghjul. Jeg mener at jeg plejer at give omkring 600 kr. for at få sat et nyt hjul på. Dæk kan genbruges fra det nuværende, hvis det ikke er for gammelt.

 

Er der bare tale om knækkede eger og hjulet ikke har nået at ekse særlig meget, kan du muligvis bare få sat nye eger i.


Heidi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cykeltyv
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 16:30

Jeg ved ikke, hvad det koster at skifte hjulet, men jeg synes, du skal melde påkørslen til politiet.

 

De siger nok, at de ikke kan gøre noget, men det kan være, at der et vidne, der har meldt det, og så kan de!

 

Billisten skal naturligvis dække dine skader + have en bøde for at køre fra et uheld.

 


"Frygt ikke det utrolige! Vig ikke tilbage for det fantastiske! Når du er i tvivl, vælg da den farligste, den mest uhørte løsning." K. Blixen

 

Dejlig all-round hoppe 160cm, 7 år sælges - klik HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 18:44

Min veninde gav 500 kr for et nyt hjul, hos en lille nusset cykelsmed i København.

 

Jeg bliver simpelthen rasende når jeg læser sådan noget

Flugtbilister er godt oppe på min rangliste over idioter! Han så sikkert at du ikke ligefrem døde, og så kunne han jo godt køre videre, for ellers skulle han jo dække dit tøj og din cykel!!

 

Fanme utroligt..... Synes man hører om sådan noget ALT for tit. Læste også lige på Facebook at en mor med TO børn væltede på sin cykel, hun var fanget under cyklen PÅ VEJEN og kunne dermed ikke komme op, hun havde slået sig. INGEN biler, cyklister eller fodgængere stoppede op og hjalp!

Nej, det var en 9.klasses elev flere hundrede meter væk, der ene mand spurtede ned og hjalp cyklen af hende, og tjekkede om de to børn var okay.

Uanstændigt, simpelthen. At folk ikke skammer sig!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 18:55

det endte med jeg købte et hjul til 395kr og fik kæresten til at sætte det på.

Der var ingen til stede da det skete.

Er helt mørbanket i dag. Det gør lidt nas.

Men har afleveret cyklen tilbage, med magnetlygter (hun havde kun små dioder lygter siddende (ulykken skete midt på dagen, så det var ikke derfor)) som en fødselsdagsgave og en æske chokolade som undskylding.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-03-2015 22:04

Stadig - bilisten burde have stoppet!

 

Godt du fik det fikset, og hun er sikkert rigtig glad for de nye lygter, selvom det selvfølgelig ikke var din skyld!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uanset
Forfatter: 
Dato:  01-04-2015 15:34

størrelsen på din selvrisiko skal du melde det til både politi og forsikring (hvis du har det), du aner ikke om der pludselig viser sig at være en skade på din krop som du ikke mærker lige nu, men som på sigt kan komme til at plage dig.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider