Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Germanwings Airbus A320...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 20:51

 

 

Uanset årsagen, til ulykken hvor 150 mennesker døde, kan jeg tude over det, meningsløst...

 

Tænker på alle de pårørende...

 

Tænker på alle i flyet, i de sidste minutter...

 

Så uforståeligt, kan slet ikke tænke tanken, ubegribeligt.

 

Som sagt, kan græde over, det der er sket.

 

Ingen ord, det er bare forfærdeligt...


Thombs up eller down, rager mig en høstblomst ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er ganske
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 21:52

forfærdeligt og meningsløst. Vi flyver en del, og den slags kommer lige lidt for tæt på. Passagerflyet, der blev skudt ned over Ukraine sidste år, fløj samme rute, som vi havde gjort en måned tidligere. Tankerne kører lidt, når den slags sker...

 

Min mand skal flyve til Paris i næste uge i forbindelse med arbejde, og hans kunde har booket en GermanWings-afgang til ham på tilbageturen (vi bor i Tyskland) - de har haft ringet til ham to gange i går og i dag for at sikre sig, at han er ok med at flyve med GW. Og selvfølgelig er han det - statistisk set er det jo stadig noget mere farligt at bevæge sig ud i trafikken på landjorden end at flyve. Men jeg ville alligevel ønske, at jeg skulle med. Jeg vil hellere, at vi begge ryger på den måde end kun den ene.

 

Mange tanker til de pårørende, sikke et chok.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sine (Aslan)..........
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 22:41

Dine ord......

Men jeg ville alligevel ønske, at jeg skulle med. Jeg vil hellere, at vi begge ryger på den måde end kun den ene.

 

Jeg græder stadig, over tabet, over alle de uskyldige mennesker, så frygtelig og forfærdeligt, et ufattelig tab, uforståligeligt...

 


Thombs up eller down, rager mig en høstblomst ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så tragisk
Forfatter: 
Dato:  27-03-2015 06:43

Det er så usigeligt tragisk.. Og hvis det er sandheden at 2 piloten brugte flyet til selvmord så har jeg voldsomt ondt af hans familie, tænk at de skal ikke bare leve med tabet, og viden om at han tog livet med sig, men at han tog 149 uskyldige sjæle med sig


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider