Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Natterend på efterskole!
Forfatter: 
Dato:  24-03-2015 02:46

Hej, jeg mangler nogle ideer til natterend på min efterskole. Vi har overvejet at grille og sådan nogle ting, men hvis i har nogle forslag til hvad man kan lave så skriv løs! :) skriv også gerne nogle fede ting i har lavet på natterend. :)

0
1
Svar på denne tråd
 
 11/12 efterskole
Forfatter: 
Dato:  24-03-2015 08:18

Tilbage da jeg gik på efterskole i 11/12 der var vi meget på "almindelige" natterend, selvom det ofte førte til hjemsendelse.

 

Men en aften fik vi afvide af vores forstander at en lærer vil have sin sidste vagt den efterfølgende nat, vores favorit lærer, som havde hjulpet rigtig mange igennem svære tider. Det gik hurtig op for os at den aften skulle vi på natterend, for at hylde vores lærer.

Klokken 1 begyndte det så småt. Vi skulle ud til bålpladsen, vor naturdrengene havde lavet et flot bål, og det var så hyggeligt. En af eleverne gik så hen for at hente den opsagte lærer, og da hun fandt os omkring bålet begyndte vi at synge "linedanser". Vores søde lærer begyndte at græde, samt en håndfuld andre elever. Det var en skøn oplevelse, himlen var skyfri og man kunne se alle stjernerne. Flagermusene fløj også omkring, og det var så hyggeligt. Hun fortalte os historier og gode oplevelser hun havde haft som lærer. Vi har en lille efterskole, 60 elever. Så alle var meget tætte.

 

Men det er mere en oplevelse, end en idé.

 

Bålhygge er generelt bare hyggeligt. Især om natten, og når det er lidt forbudt


- Sarah

 

Følg stald Foldager på facebook: www.facebook.com/staldfoldager

Eller følg mig på instagram: Arrogancecx

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider