Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 catago diamond kombi underlag
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 10:34

Hej Alle HNér.

 

Jeg har virkelig brug for jeres ekspertice.

 

Min klub har indgået aftale med shop freka vedr. tøj, underlag m.m. - således at vores medlemmer kan handle on-line og få klubbens logo på.

 

Shop freka udbyder catago diamond kombi underlag, og nu bliver jeg - af medlemmerne spugt - om dette underlag kan bruges på en springsadel. Shop freka udbyder ikke deciderede springunderlag.

 

Catago producerer heller ikke deciderede springunderlag - men kun kombi. Da Catago leverer underlag til de danske landshold - er jeg selv af den overbevisning, at deres kombi-underlag kan bruges til springsadler - men vil gerne være 100% sikker.

 

Derfor vil jeg meget gerne høre hvis i har et catago diamond kombiunderlag til jeres springsadel - og rigtig gerne også hvilken springsadel i bruger det til - og evt. et billede.

 

Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig. I min sølle dressurverden, var jeg af den overbevisning, at kombi- og springunderlag var det samme - men der er jeg så blevet meget klogere..

 

Mange venlig hilsner

 

Sonja Bækkel

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 13:55

jeg kan ikke sige med præcis det pågældende underlag... men det catago underlag jeg har i kombi passer som syet til min springsadel


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider