Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp - boks eller fold
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 10:11

Hej

 

JEg er i gang med et eksamensprojekt og håber derfor I vil hjælpe mig ved at besvare et spørgeskema, det er meget kort og tager derfor ikke ret lang tid

Linket er survey.enalyzer.com/?pid=b8kanp5p

 

Mange tak

0
1
Svar på denne tråd
 
 har svaret men.....
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 10:30

dine spørgsmål går på hvor mange timer hestene er på stald dvs ikke fold- men hvad med når man rider den ?

så er staldtid jo ikke = 24 timer- foldtid.

 

 

tror du ville få bedre svar ved at spørge ind til foldtiden hhv sommer/ vinter- ellers drager du forkerte konklusioner i din opgave mht hvor længe hesten står på stald dagligt

 

tager jeg udgangspunkt i mit eget ehstehold er foldtiden ens for dem alle 3- men stald/boks tiden er ikek ens- ridehestene tilbringer færre timer i boksen end feks pensionisten/selskabshesten

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til karinae
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 11:19

Det havde jeg sådan set ikke tænke på, men det jeg er interesseret i, er hvor lang tid hesten tilbringer i boksen og ikke på fold, derfor har jeg spurgt til hvor lang tid hesten tilbringer i boksen

0
0
Svar på denne tråd
 
 så skal du....
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 11:35

så skal du da vidst ændre dit ord valg for der bruger du fold/boks....... så feks har jeg svaret ud fra døgnet minus foldtid = bokstid.

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til karinae
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 11:58

Kan godt se det er misvisende med boks/fold. Jeg forstår ikke helt hvad du mener ift. den måde du har svart på. Jeg har heldigvis tid til at lave et nyt spørgeskema - hvad med formuleringen af selve spørgsmålene?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider