Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor mange ruller toiletpapir bruger du?
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 23:02

Ja helt simpelt, hvor mange ruller toiletpapir bruger du på en måned? :)

 

Inkludér gerne favorit mærke.

 

Kom frisk :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 toiletruller
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 23:13

Jeg kan jo selv lægge ud med 6 ruller til en måned, og har intet specifikt mærke, men gerne lidt blødt i papiret ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 07:30

Har ingen anelse

Vi har 3 toriletter, jeg fylder skabet/skuffen op, og når sidste rullet taget, skal "sidste" mand fylde op igen.

Vi køber den "blå" fra Lidl, og gerne 5-6 pakker( der er vist 10 ruller i !? ) af gangen. idet det er et lidt kedeligt hverdags ting at mangle


:O)

0
1
Svar på denne tråd
 
 Det har jeg ...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 07:31

Det har jeg virkelig ingen ide om.

 

Men bruge en rulle ad gangen og forsøger at huske at købe inden at vi løber helt tør


mvh


Julle




DIN hest - DIT ansvar !!!

4
1
Svar på denne tråd
 
 Godt spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 08:43

 

Vi er til Aldi's 10 stk. 4 lag til ca. 25.-

Blødt lækkert og drøjt i brug.

 

Forbruget har jeg ikke overblik over som sådan, da vi er 5 i huset og det jo afhænger meget af om der er weekendt, ferie eller ikke.

 

Købte faktisk ny pakke i fredags, havde gæster i weekenden og der er brugt knap 2 ruller fra fredag middag til nu.

 

Har hørt at godt papir er, hvis man klemmer rullen sammen, en finger i røret og en på papiret så skal det være mest papir og ikke luft der er tilbage.


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 10:27

Ved faktisk ikke hvor meget toiletpapir vi bruger.

 

Men kaffefiltre kan til nød være erstatning hvis man løber tør i et kritisk øjeblik


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

5
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 11:13

Jeg bruger det samme, som Shagya: Den beige pakke fra Aldi. God kvalitet.

 

Hvor meget jeg bruger, ved jeg ikke helt, men nok 8-10 ruller på en måned. Bruger det også som køkkenrulle.


VH Pernille

 

"Sig aldrig Nej til en fristelse.... Den kommer måske aldrig igen!!"

"Tænk hvis der blev krig og ingen mødte op"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi bruger Lambi
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 11:22

Køber stort ind, når det er på tilbud, så vi plejer ikke at løbe tør.

 

Forbruget kender jeg ikke præcist, da der altid er rigeligt at tage af.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lokums
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 11:25

Jeg er nødt til at spørge, hvorfor i alverden du gerne vil vide det?!

 

Da det kun er mig her i huset, bruges der ret lidt... ...to ruller om måneden, tror jeg, og det er som regel noget forholdsvist miljøvenligt og ikke alt for discountagtigt.

 


"Frygt ikke det utrolige! Vig ikke tilbage for det fantastiske! Når du er i tvivl, vælg da den farligste, den mest uhørte løsning." K. Blixen

 

Dejlig all-round hoppe 160cm, 7 år sælges - klik HER

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 11:35

Jeg er lidt kræsen og bruger kun Lambi ;) derfor handler jeg det altid ind på tilbud og har flere pakker stående.

 

Jeg har derfor ikke overblik over hvor meget jeg bruger - men nok 4-5 ruller på en måned tror jeg.

 

Har 2 pakker minus en rulle tilbage nu = begynder at kigge efter tilbud. Giver helst ikke over 15 kr - men når jeg ned under en pakke på lager, kan jeg gå op til 20 kr pr pakke.


Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 13:24

aaalt for meget pt. Vi er to, og vi bruger vel omkring 10-12 ruller om måneden. Det er forskelligt hvilket mærke det er (tror vi har prøvet alle mærker som Brugsen og Netto har), og noget holder meget længere end andet. Jeg bruger alt for meget toiletpapir, da jeg går hjemme og er gravid. Hold da fast, hvor kommer der meget ud af mig

 

 

....

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 15:18

Det er ikke lige noget jeg tæller? ;)

Bor alene og bruger vel en pakke til halvanden om måneden?

 

Jeg køber den pakke med sommerfugle på nede i Netto. Den er blød.

I starten købte jeg den billigste i Netto, i en grøn pakke. Det var forfærdeligt brunt, hårdt og grynet.

 

Jeg besluttede at toiletpapir, ej der måtte jeg godt gå op og bruge noget der var hvidt og blødt, det der brune krads er bare frygteligt :P

 

Mener sommerfuglepakken koster 20 kr.

 

Jeg vil gerne vide hvorfor du vil vide det? ;)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Toiletpapir
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 15:20

Mængder har jeg no clue omkring, - nok! Pt. endnu mere, fordi der er hvalpe i huset man skal gøre rent efter konstant - og vi har aldrig køkkenrulle... Hamsterne bruger også (til redematriale) og så til servietter også, når vi bare er os selv og der er behov for det ved bordet.

 

Vi bruger den lyserøde/lilla fra Lidl, den er behagelig Køber også altid et læs af gangen og det får mig altid til at tænke på, tror Povl Carstensen? Eller er det Sebastian Dorset? I Talegaver til børn, ano - 2000 eller sådan noget, som snakker om at pærer til lamperne mangler man altid, men LOKUMSPAPIR! Dét indkøbes i rigelige mængder, "SÅ mine damer og herrer, SÅ skal der skides!"


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

1
0
Svar på denne tråd
 
 toiletpapir
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 16:12

Jamen vi køber den lyserøde fra Lidl. Og vi bruger vel 1 pakke om måneden i gennemsnit...

 

Her går vi op i det er blødt og en god tykkelse så man ikke behøver en kvart rulle for at undgå at "fingeren smutter" . Køber vi en af de billige forsvinder den lyn hurtig - altså rullen ikke fingeren!


3
0
Svar på denne tråd
 
 Toiletpapir
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 17:41

Det er da et totalt relevant spørgsmål, hvis man er ved at flytte hjemmefra og gerne vil være grundig med budgetlægningen. Detvar jeg ikke. Og den dag idag har jeg vitterligt ingen anelse om, hvor meget toiletpapir vi bruger. Kun om, hvor belastende det er, at løbe tør. Vi bruger det billigste trelags, handler somregel i Brugsen eller fakta. Ind imellem er der noget andet på tilbud, så køber vi det, hvis det er billigere.


 

 

Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Rollo..
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 18:53

Rollo: Det var Povl Carstensen


VH Pernille

 

"Sig aldrig Nej til en fristelse.... Den kommer måske aldrig igen!!"

"Tænk hvis der blev krig og ingen mødte op"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kaffefiltre.....
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 19:11

Fremover vil jeg altid skraldgrine når jeg kommer forbi hylderne med kaffefiltre ....


Mvh. Sanne

 

Golan er sat til salg. Se på Markedspladsen, Oldenborghoppe, hygge, dressur eller avl.

3
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 19:12

vi køber to af den pink/rosa i Lidt og den holder til en mdr - vi er tre voksne + lige det løse vedr kattene



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er alene
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 19:45

Så vel en 2-3 stykker? Jeg bruger altid noget svane/miljømærket. Og så noget der er lidt blødt. Min numse er sart


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aldi's det bedste
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 19:46

Som et par andre her i tråden bruger vi Aldi's 4-lags, det er klart blødest og mest drøjt i brug. Jeg har en enkelt gang manglet og så købt noget andet fx Lambi, og det var både dyrt og stift, så det blev ikke gentaget.

 

Jeg tror vi bruger omkring en pakke om måneden, måske lidt mere til 3 personer.


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bruger meget
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 20:08

Hvor meget man bruger, afhænger jo også af, om man går hjemme 24/7, eller er "ude af huset" det meste af tiden. :-)

Jeg bruger rigtig, rigtig meget toiletpapir, omkring 2 pakker á 8 ruller af "Det med sommerfuglen fra Netto" eller lignende kvalitet og pris, hver uge.

 

Men dels er jeg hjemme pt. 5 dage om ugen, dels får jeg noget medicin der giver dårlig mave, og dels har jeg et sammenfald i ryggen der gør, at jeg har lidt kortere fra "nu skal jeg snart tisse" til "WC NU!", samt der er oftere imellem. Om natten er jeg oppe hver 1½-2 timer, natten igennem, for at gå på toilettet.

 


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 22:06

Lotus eller Lambi, andet blødt ka dog osse bruges.

Men hader tyndt stift papir, måsen sku gerne holde hele livet.

Med det kraftige, bruger jeg osse en mindre mængde.

Men tror vi bruger en 3-4 om måneden, men hvem tæller, er det ik bare noget der ska være?


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Praxis...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2015 22:44

Fnis, godt at høre der er andre end mig som husker den


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dét alle bruger..
Forfatter: 
Dato:  19-03-2015 07:20

Hvorfor har Sportsbolle mf. fået ..
Jeg kunne forstå hvis de skrev, nej vi bruger ikke papir, vi bruger bladene fra træer og buske.. (det har de fleste vel prøvet på feks. en ridetur, gåtur eller lign.)

Visne blade må minde en del om det stive brune papir som var på skoletoileterne da jeg gik i folkeskole..

 

Brunt får mig også til at tænke på kaffefiltre der som nævnt, netop kan bruges i en snæver vending eller køkkenrulle, endda røret fra en rulle ... men mange, virkelig mange år siden.

 

Da jeg selv havde grise så købet vi toiletpapir hos Linds. Nogleoghavltreds ruller, de rækte et helt år, mener de kostede lige under 500.- (men så var de også leveret). Nu har vi ikke plads til så mange ruller på én gang og vi bruger endda langt færrere penge på toiletpapir.

 

Kirstin/ Jeg kan godt se det interessante i spørgsmålet for uanset hvem du er, høj som lav, millionær, dronning eller dynekonge, så har du brug for at få tørret bagdelen. Hvad (ikke hvem) er så bedst til det?

 

Jeg tror det var min far der satte mig på sporet af Aldi's luksus papir og siden er det sørme dukket op hos svigermekanikken... og hos naboen.. Jow, da der er mange ting som "smitter".

 

Noget helt andet ingen har nævnt er hvilke vej skal rullen vende, men det er sikkert fordi alle herinde vender den korrekt!

heltnormalt.dk/truthfacts/2011/11/ 25

 

Men ligefrem dekorativt?

www.etsy.com/dk-en/listing/98510834/ toilet-paper-earrings-on-sterling- silver

 


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Toilettet
Forfatter: 
Dato:  19-03-2015 07:36

Åh nej, Anette, nu må du ikke begynde på den med hvilken vej, rullen skal vende! ...men selvfølgelig skal snippen vende udad, så man nemt kan få fat i den.

 

Jeg kan forstå spørgsmålet, hvis TS vitterligt var ved at flytte hjemmefra og skulle lægge budget, men hun ved jo selv, hvad forbruget er (i øvrigt kan man nogenlunde regne det ud ), jeg tænkte bare, det måske var til en interessant opgave på et spændende studie.

 

Men det er også ligemeget

 


"Frygt ikke det utrolige! Vig ikke tilbage for det fantastiske! Når du er i tvivl, vælg da den farligste, den mest uhørte løsning." K. Blixen

 

Dejlig all-round hoppe 160cm, 7 år sælges - klik HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-03-2015 14:24

Alle ved at den løse ende skal hænge yderst, og ikke ind mod væggen. Lad os ikke tage den diskussion igen! (Mener der var en tråd herinde for nogle år siden, det blev ret heftigt til sidst).

Ingen klamme bakteriefingre på væggen, ellers tak. Det undgås ved at hænge snippen yderst, frit tilgængeligt uden at skulle røre ved at muligt andet.

 

Men jeg er også en freak der åbner døren ud fra offentlige toiletter med et stykke papir, når jeg har vasket hænder, skubber døre op med foden osv.

Jeg er ikke bakterieforskrækket, jeg er ikke bange for at blive syg! Jeg synes bare andre menneskers ikke-vaskede hænder på håndtage er yderst ulækkert.

Nej, det bliver man ikke syg af. Det er blot tanken der er ulækker for mig. Og der FINDES folk der ikke vasker hænder! Jeg har selv set det!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 toiletpapir
Forfatter: 
Dato:  21-03-2015 20:25

Snippen skal hænge yderst ;)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Toiletpapir
Forfatter: 
Dato:  22-03-2015 11:16

 

Jeg skrev jo også, at det nok er fordi alle herinde vender den korrekt.


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

3
0
Svar på denne tråd
 
 5 ruller pr uge
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 08:18

ja overskriften giver svaret.

 

mærke: tilbudsjæger er jeg, så handler Lambi, Edet osv når det er på tilbud dvs blødt papir.

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalallala
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 09:31

snippen hænger ind ad!

 

den skal ikke hænge der og flappe rundt, det ser sjusket ud

 

vi bruger vel en pakke med 6 ruller i om ugen, med vi bruger så også toilet papir til alt! servietter, køkkenruller og hvad man nu ellers kan bruge det til

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay, jeg har..
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 10:39

længe syntes at vi brugte for meget toiletpapir derhjemme.. Men efter at have læst denne tråd er jeg helt rolig..

 

Vi er to voksne og bruger 1 rulle i ugen ca.!

 


 

Hø i minibig sælges, befinder sig i

7330 Brande

Skriv PB for mere information

0
0
Svar på denne tråd
 
 toiletpapir
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 16:12
5 ruller om ugen =-O det er virkelig meget.....
0
0
Svar på denne tråd
 
 toiletpapir
Forfatter: 
Dato:  25-03-2015 19:47

Lige pt, er der et super godt tilbus i netto, på 3 lags blødt toiletlet papir, 10 kr for 6 ruller

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider