Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sandal til brede fødder
Forfatter: 
Dato:  01-03-2015 19:15

Hej,

er der nogen herinde der har erfaring med sandaler til brede fødder? Jeg har altid elsket at gå i Ecco sandaler (og ecco alt muligt andet, nogle gange nogle geox) jeg har så netop fået at vide at det at mine fødder faktisk går lidt ud over kanten ved indersiden er rigtig skidt for mine fødder så nu må jeg finde nogle bredere. Jeg leder ikke efter nogen fancy eller pæne sandaler, bare sådan nogle der er gode og nemme at gå rundt i (tænk lidt som børne eller herresandaler - de skal kunne holde fra starten af marts til oktober da det er min 'sandalperiode')

Jeg er meget følsom for om der er 'buler' som svangstøtte og div andre underlige ting i skoen og det fungerer næsten aldrig for mig når det er der.

Er der nogen der kan anbefale et eller flere mærker der kan opfylde dette? Jeg har ikke råd til at betale alt for meget over 800-900kr.

Jeg håber her er nogen der har et godt råd, som i måske kan se ud fra dette er det et helvede for mig når jeg skal finde sko.

jeg bor, forøvrigt i Århus så butikker i Århus ville helt klart være mest brugbart for mig.

På forhånd tak!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trekkingsandaler
Forfatter: 
Dato:  01-03-2015 20:47

Jeg er også mest til "herresandaler", uden div. smart hejs og fidubims, og jeg har erfaret, at den slags nu kaldes "trekkingsandaler". Jeg kan ikke anbefale et bestemt mærke eller butik, men ud over skobutikker, har sportsbutikker vist også trekkingsandaler på hylderne. Og så er der online, fx hos Zalando, med gratis porto og gratis retur - og pænt udvalg til gode priser :-)


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm jeg
Forfatter: 
Dato:  01-03-2015 20:58

Jeg har slet ikke overvejet sportsbutikker men jeg vil da prøve at tage forbi sådan en. Tak for forslaget :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider