Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Mit hår falder af....
Forfatter: 
Dato:  28-02-2015 21:27

Hej med jer

 

Jeg står i det, som jeg lige nu selv synes, er et stort problem - mit hår falder af. Ikke bare i almindelige fældning, men i totter og hele tiden, så der er hår uber alles.

 

Jeg havde denguefeber omkring nytår, og jeg havde derfor 41+ i feber i over fem dage. Derudover spiste jeg stort set ikke i en måned og er først lige ved at være tilbage.

 

Infektionsmedicinsk advarede mig, men jeg er grædefærdig! Mit lange tykke hår!

 

Her kommer spørgsmålet så. Hvad gør jeg? Jeg spiser selvfølgelig silica, zink og vitaminpiller, men skaden er sket og hårrødderne er ødelagte. Skal det klippes kort? Kan man købe ekstra hår? Nogle gode råd og erfaringer?

 

Jeg håber inderligt, at nogen har nogle gode råd! :)




o Statsministeren o


0
0
Svar på denne tråd
 
 hårtab
Forfatter: 
Dato:  01-03-2015 08:46

Øv altså, jeg føler virkelig med dig. Jeg lider selv af hårtab og det er bare ikke særlig fedt! Det sidste du skal gøre er at sætte ekstra hår på. Det slider og river endnu mere hår ud. Hvis jeg var dig, ville jeg klippe det lidt kortere (Nu ved jeg jo ikke hvor langt det er)Det behøver ikke være helt kort, men så kort du kan holde ud, uden at blive deprimeret over det. Og så køb en rigtig god shampoo og balsam. Jeg bruger Klorane fra apoteket, som er det eneste, der hjælper mod mit hårtab. Bruger jeg andet, så ryger håret af! Lad være med at bruge for mange skrappe hårkure, men find en god mild shampoo i stedet for.

 


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min erfaring
Forfatter: 
Dato:  01-03-2015 17:52

Jeg tabte sidste år pludselig håret et sted på hovedet. Et område på omkring 5 cm i diameter blev helt bart og det var absolut ikke sjovt som pige at have bar isse mit på hovedet. Jeg kom til speciel læge, hvor jeg fik strålebehandling og noget salve (vistnok binyrebak) til at smørre med.

 

Lægen mente i mit tilfælde at det er stress betonet, og jeg kan risikere at tabe håret resten af mit liv.

 

Nu er det vokset ud igen, og jeg håber det bliver der, men jeg tænker at i måske kan få behandling som kan give hårbunden et boost.

 

Håber det kan bruges.

 

Hilsen Ane

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider