Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Pc spil
Forfatter: 
Dato:  25-02-2015 21:05

Ja, jeg mangler lidt et spile som jeg kan sidde med om aftenen, når kæresten alligevel spiller sit eget spil :)

Er ude i at det kunne være spændende med et hvor man måske skal styre et større sted? Eller bare generelt at høre om der er nogle som kender spil man barre må eje. :)

 

Er der nogle som kender pc spillene CSI?

 

Håner at i har nøgle forslag til gode spil :)


Hilsen

 

Stine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 spil...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2015 22:21

Jamen det kommer jo helt an på hvad du er til :)

 

Lige pt spiller jeg Diablo 3 og har tidligere spillet World of Warcraft. Begge er RPG's (Role playing games). Ligeledes er Torchlight og Torchlight II som jeg også spiller til tider

 

Ellers er jeg til Puzzlespil hvor man skal bruge hjernen! Jeg er helt vild med det spil der hedder The Room. Fåes også til mobilen og til mobilen er der også en 2'er. En rigtig tidsrøver og sætter gang i de små grå.

 

Nu nævner du selv CSI - den kender jeg ikke lige, men der er i samme "genre" en frygtelig masse Nancy Drew spil. Måske ikke de mest avancerede spil, men meget hyggelige og kan sætte gang i de små grå.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-02-2015 22:23

 

Du skal da spille Sims!

Der styrer man et større sted! :)

 

The Sims 3: http://dk.thesims3.com/

 

Det er selvfølgelig ret dyrt, fordi det er kedeligt, hvis du kun har grundpakken - men til gengæld er der rigtig mange sjove udvidelser, du kan supplere med.
Det kræver en ordentlig computer for at køre.

 

Sims 3 er vist fra 2009 og de er holdt op med at udgive flere udvidelser. EA Games har sidste efterår sendt Sims 4 på gaden, der er endnu kun én udvidelse, så der er en mulighed for at være med fra starten.

Har du en svag computer, kan du spille Sims 2. :) Det gør jeg.


Her er lidt billeder fra mit spil, Sims 3 (det kører ikke optimalt, fordi min PC er lidt gammel):

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Sims 2:

Lidt mere primitivt, men godt til en lidt ældre PC. Der kan man dog ikke få heste! :(

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

En bonus ved at spille Sims er, at der er en del entusiaster herinde, så ikke nok med at man kan få masser af hjælp, så er det også så hyggeligt at dele sine billeder fra spillet! :D

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Star stable
Forfatter: 
Dato:  25-02-2015 22:44

Er helt klart det sjoveste spil jeg endnu har prøvet. Jeg er heller ikke den vildeste gamer, men fordelen er så, at det er gratis ind til lvl 5.

 

Ulempen er, at man skal ind at passe sine heste hver dag, ellers bliver de sure, og præsterer dårligere, man kan dog få dem passet.

 

Det er ret realistisk at styre hesten, og meget troværdigt ift. alle andre hestespil jeg har prøvet. Når du starter er der lidt forsinkelse på hesten, men i takt med at rytter og hest stiger i lvl, bliver hesten lettere at styre - lige som i virkeligheden.

 

Hvis du er til LOL og WOW men hellere vil på quests hvor man redder dyr og plukker blomster, end slår drager ihjel, så er det et forsøg værd: https://www.starstable.com/en/

 

Lige en lille advarsel: udover det faste beløb for at spille, så kan man også tilkøbe flere penge (star coins), som ellers tager ret lang tid at spille sig til (tid, ikke ihærdighed) så det vil friste en til at tilkøbe. Det første store lokketrick er, at det ser ud som om, at man skal købe en pony for komme videre med spillet. Det er ikke nødvendigt.

 


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 The Sims 3
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 08:40

Hvad skal man have af pakker i sims 3 for at kunne komme til at have med hestene at gøre fra starten, og kræver det meget at man kan komme til at have hestene der inde, er lidt ny i den verden :)

 

World of warcraft osv siger mig ikke lige så meget det er sådan noget min kæreste spiller og det er ikke mig, har prøvet det et par gange, min kæreste mener at jeg ikke går nok op i det :P


Hilsen

 

Stine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 11:01

Hej.

 

Du skal bare have grundpakken og udvidelsen, som hedder Kæledyr. Så er du klar til at spille på heste! :)

Hvis du aldrig har spillet Sims før er grundpakken og Kæledyr også nok i lang tid - det er et stort spil med mange detaljer. Det tager tid at lære at kende grundigt. For mange udvidelsespakker på én gang bliver hurtigt uoverskueligt.

Jeg har selv kun grundpakken + Kæledyr og Årstider.

 

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sims 3
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 12:59

Super mange tak for svar :)

Vil da helt klart prøve dette spil, da det lyder meget spændende :)

 


Hilsen

 

Stine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sims 3
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 13:00

Hvor er det at i snakker sammen henne med billeder og andet :) Bare så jed ved hvor jeg skal spørge om hjælp hvis det går helt galt :)

 


Hilsen

 

Stine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 14:18

Hej.

 

Det plejer at være inde på Opslag og Billeder. :)

Heidi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 The sims 3
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 10:18

Nogen der ved, hvor man kan købe sims 3 udvidelses pakker billigt?

 

Har Grundpakken, men mangler et sted hvor man kan købe udvidelsespakker :)


Hilsen

 

Stine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 14:10

Kig på steder som Amazon, og ellers slå det op på pricerunner :)

Det gør jeg altid, der er rigtig mange penge at spare!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spil...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 22:53

Mht Sims så husk, at har du grundpakken på dansk, så er det lige meget hvad sprog udvidelserne købes på, de tilpasser sig grundspillet.

 

Ellers så spiller jeg også Diablo III. Har prøvet at spille WoW men det sagde mig ikke noget.

 

Spiller også meget Sims 3 - og så har jeg lige fundet mit Zoo Tycoon frem fra gemmerne, jeg lige vil prøve igen :P

 

Nu sad jeg også helt og kom til at tænke på et GAMMELT computerspil jeg havde for mange år siden - noget med at man rejste rundt i verden, udførte jobs, tjente penge til at rejse videre og havde små missioner osv. - det var egentligt meget skægt, gad vide hvad det hed :P

 

Åh eller da jeg havde Equistraid 2001, hvor man red dressur, spring og cross-country! Eller, hed det "Nikki"? Hvor man skulle løse mysterier og sådan noget? Med "Tina Lund" til sidst - som skulle ride i Globen eller sådan noget?

 

Nå det var da vist et sidespring :P


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider