Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 ENDELIG er alle numre udgivet. :)
Forfatter: 
Dato:  23-02-2015 18:57

Ja, for dem der har fulgt med, kommer dette indlæg nu LANGT om længe.
UHA hvor har det taget sin tid, men nu kan jeg endelig lægge alt det her musik-udgivelse bag mig for en stund. :P


Her er link til hele baduljen (lille badulje - 4 numre :D )

2 af sangene har historisk tilknytning til HN, Den ene (Endnu en Nat) er til dels inspireret af den gribende tråd "Hvad skal man gøre når...." fra seniornettet, den anden (Elsker i tavshed) hjalp nogle af jer med at skrive, da jeg bad jer foreslå ord der skulle med i sangen. ;) Ordet blev i øvrigt "Sol".

Tusind tak til jer der har fulgt med, og til jer der gider lytte. :)
Er klar over stilen ikke er alles kop te, men har nu heller aldrig prøvet at lefle for flertallet... ;)

Endnu en nat: www.youtube.com/watch?v=VQvIVw_RDew
Elsker i tavshed: www.youtube.com/watch?v=INMENsAFIpA
Reservedele: www.youtube.com/watch?v=X7AgTvx5nSQ
Dit ord: www.youtube.com/watch?v=q3gPm9YdyG8

7
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bryder mig ikke
Forfatter: 
Dato:  23-02-2015 21:21

 

om stilen, men kan alligevel godt lide det. Stemme og rytme småoverrasker næsten hele tiden, og når de ikke gør, tager teksten en drejning. Skalaerne snyder du mig med, hver gang jeg tror du går tilbage til grundtonen, fortsætter du lige et par uventede toner mere, det giver også lidt lidt ekstra. (Selv om jeg hader at blive snydt.)

 

På en af sangene synes jeg venstrehånden (i passager) kommer til at dominere over din stemme, det er lidt synd, men ellers er det vist ikke så ringe endda.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-02-2015 18:07

Jeg synes at de er helt fantastiske :)

Har stadig "endnu en nat" liggende på min telefon

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider