Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Choices, choices :-)
Forfatter: 
Dato:  22-02-2015 11:21

 

"Jeg har altid godt kunne tænke mig en hest, så det køber jeg nok, siger hun."

 

Hun har helt klart min sympati: Hvad andet kan man gøre når man vinder et par 100 millioner

7
0
Svar på denne tråd
 
 Et par ..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2015 11:36

 

Hun har vundet over 315 MILLIONER.

 

nyhederne.tv2.dk/samfund/2015-02-22- nyslaaet-lotto-mangemillionaer-det- vil-jeg-koebe

 

Klart et godt udgangspunkt, hvis man vil begå sig i hesteverdenen.

 

Håber hun får valgt en rigtig dejlig hest som kommer til at gøre HENDE glad. At hun så også har råd til at købe sit eget ridecenter med sol og svømning, egen butler osv. er da bare herligt.

 

Har i forøvrigt læst Ole Steffensens bog om, hvordan det er at vinde i lotto? Han har interviewet et udvalg af nyslåede millionærer. Den er rigtig underholdende.

 

Det her klip er klart et kik værd.

go.tv2.dk/2014-09-22-poul-blev- lottomillionaer-se-hvordan-boernene- reagerer

 


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-02-2015 19:57

Jeg synes det er et helt fornuftigt valg, med hesten!

Jeg havde gjort præcist det samme

 

Og derefter havde jeg givet 1 million hver til mine to brødre. De betyder alt for mig, og med SÅ mange millioner, så er det jo intet at give.

Min mor og far skulle også have 1 million, og også min mormor.

 

Resten skulle bag lås og slå; kun en meget lille del skulle tages ud og bruges på fx studiebøger og vigtige ting, og en rejse nok også, for hele familien!

Men ville ikke ødsle dem væk; de skal gemmes ihvertfald til jeg var færdig med at studere og skulle købe eget hus.

Og på det tidspunkt ville min hest være gammel nok til jeg selv kunne ride den til, på min egen ridebane og eget ridehus, selvfølgelig beliggende på egen grund :D

 

Ville jeg arbejde? Ja, det tror jeg. Man tager sig ikke en så lang uddannelse man brænder for, for så slet ikke at få lov at arbejde med det man har drømt om.

Men jeg vil ikke lyve, det ville nok ikke være på fuld tid! Men det ville være med egen klinik og alt det nyeste udstyr, så jeg kunne have en super god praksis!

 

Og TØJ. Masser af tøj. Masser af sko. Okay måske TO heste i stedet for en

 

Man må gerne drømme ;)

 

Og de to drenge er da for kære! "oh my god, oh my god, oh my god"! :D


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 
 millionær...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2015 21:41

Hvordan man bliver millioner?

 

Man starter med en milliard, og så køber man en hest... ;-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
2
0
Svar på denne tråd
 
 Money, money
Forfatter: 
Dato:  22-02-2015 22:20

Nå, det var dér, jeg gik galt i byen

 

Jeg startede med ingen penge, så købte jeg en hest og nu har jeg slet ingen penge


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

4
0
Svar på denne tråd
 
 Ak ja....
Forfatter: 
Dato:  23-02-2015 10:45

... drømme kan man altid.

 

Og over 300 millioner - så er der da noget at drømme for :)

 

Hvad ville jeg gøre hvis jeg vandt så meget?

 

Nok tage en sjat fra til at leve komfortabelt for resten af mit liv - uden at skulle arbejde, men med et rart lille sted til hesten(e) og mig selv - og med plads til en tip top trecbane som jeg kunne træne på - og som andre også kunne komme og bruge til træing og stævner. Nogle gaver til bror og venner ville der også blive til.

Resten (+ det der var tilbage når jeg engang dratter om) ville gå i et fond der kunne give legater til formål der lige står mig nær. F.eks. til at man kunne få et legat til at tage plejeorlov til at passe demente ægtefæller eller forældre i eget hjem - og til at man kunne få/låne et gps armbånd til at kunne finde demente igen, hvis de gik væk fra hjemmet.


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider