Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hestespil... Hjææælp!
Forfatter: 
Dato:  13-02-2015 14:00

Jeg har haft dette hestespil i omkring 100 år Hest & Pony - Min første pony. Det er et ekstremt gammelt spil men jeg har aldrig nået at fuldføre det så det vil jeg så gøre nu Det er nok kun dem der har spillet det, der kan forstå forklaringen:

Jeg skal jo vinde konkurrencer for at få penge til hesten der er større osv. Jeg mangler nu kun at vinde terrænkonkurrencen med den næststørste pony, inden jeg kommer op til hesten og er færdig med spillet. Jeg har klaret konkurrencen med alle andre ponyer men problemet med den her er, at jeg altid (og jeg mener ALTID) kommer 2 sekunder for sent og dermed kun får en andenplads. Og andenpladsen får jeg ikke penge for og kan ikke bruge den til noget. Jeg tager de genveje jeg kan og tager ALLE forhindringer. Og jeg kan bare ikke vinde! Det er mega frustrerende så er der nogen der kan hjælpe? Føler efterhånden at jeg har prøvet alt...

Skriv endelig hvis i ikke forstod det eller har spørgsmål

Håber at nogen kan hjælpe

0
0
Svar på denne tråd
 
 hest & pony- min første pony
Forfatter: 
Dato:  21-02-2015 19:50

kender det godt har lånt det på biblioteket syntes det hvar sjovt og kender godt det der med at man bliver fustreret hvis man prøver igen og igen og igen og igen men aldrig vinder det er så irreternde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider