Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Har du nogensinde truet nogen?
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 13:02

 

Ja, lige for at komme DR i forkøbet...

 

 

 

Har du haft held ved at truen nogen til at gøre eller IKKE gøre noget?

 

 

Jeg fik rimelig susses med netop en alvorlig og personlig trussel i går!

 

 

Nu er det ikke noget jeg ellers sådan går og giver mig i kast med, men i går, med nyfalden sne så fik jeg lyst til, igen, for gud-véd-hvilken-x at lukke Mr. Welsh sammen med sønnens Is-pind.

 

 

Af uforklarelige grunde, så hader han virkelig den hest og det er mange, mange måneder siden de sidst har været lukket sammen. Jeg tør simpelthen ikke.. Sidst gik det ret vildt til, men ingen kom til skade.

 

 

Med frost i luften og nyfalden sne, så formanede jeg Mr. Welsh om, at HVIS han så meget som bed eller sparkede lille søde Is-pind, så var det 0 aftensmad!

Lige netop mad, er noget han går ret meget op i.. og ud kom han, efter jeg lige havde gentaget at han IKKE måtte krumme et hår på Miss Is-pind!

 

 

Mor her holdt vejret, slap ham, og blev hos dem. Især Is-pind var ret kæk og opsøgende, mens Mr. Welsh tydeligt prøvede at undgå sin uven.

 

 

Atli, den brogede lagde sig flere x imellem det var bemærkelsesværdigt, at han sådan prøvede at glatte ud og prøve at skabe harmoni.

 

Ja, jeg kunne jo lige så godt hive kameraet frem ..

Billede

 

Ja, okay, mor sagde intet om at JEG ikke måtte TRUE hende!

Billede

 

Nu har det jo lige været jul og træet er et stort hit.

Billede

 

Vi synger højt

Billede

 

Vi synger meget HØJT fra træets grønne top..

Billede

 

... og så løber vi lidt om kap. Det var heller ikke nævnt som no-go!

Billede

Førehoppen holder øje og tænker sit..

 

 

Herligt at lege i sneen med sin gode Is-ven

Billede

 

Billede

 

Is-hoppen var som nævnt opsøgende

Billede

 

Der blev snuset og hun gjorde sig lækker..

Billede

... men så..

 

 

Tænk, HUN klappede HAM en dobbelt, fuldtræffer på bringen...

 

 

Efter han var så sød og imødekommende, så sparker HUN, HAM!

 

 

Ikke noget at sige til at hun får en ekstra løbetur..

Billede

 

Heldigvis bar han ikke nag, Atli glattede ud, og snart var der fred og ro igen.

Billede

 

Men man kan altså ikke være sur på dem ret læne af gangen.

 

 

 

R2D2 havde forøvrigt også en fest!

Billede

 

Han er god til at abe efter..

Billede

 

 

Billede

 

Mon vi ikke kommer ind nu..

Billede

 

Det hele naturligvis overvåget af min stjerne Tracy.

Billede

 

 

Kom gerne med dines succesfulde trussels historier.

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Hingsteføl søges. Slutmål ca.150 cm i stg.

13
0
Svar på denne tråd
 
 Islagkage
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 14:25

Jeg kan ikke huske, at jeg har truet nogen - og slet ikke med held - men tak for den fine, søde historie

 

Og husk nu at den man tugter....

 


"Frygt ikke det utrolige! Vig ikke tilbage for det fantastiske! Når du er i tvivl, vælg da den farligste, den mest uhørte løsning." K. Blixen

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 15:37

hvis mine høns komplet nægter at lægge æg på trods af korrekt årstid, foder og leveforhold,- kan jeg godt finde på at vise dem øksen, og spørge om de gerne vil være suppehøns...

 

-det har dog ikke virket endnu...

 

min ene hest kan godt være en sur kælling overfor især den ene af hendes foldkammerater.

 

-der plejer det at være nok at pege bestemt på hende og sige hendes navn lidt truende,- så er hun artig igen (indtil jeg er gået...)


*** Misssophie


1
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 16:37

Haha, skønne heste.

 

Jeg synes du skal overveje at skrive til DR. Det er ikke i orden at true på den måde med at han ingen mad får. Stakkels hest :D Haha. Tak for grinet og den søde historie.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 17:24

Jeg truer dagligt mit vækkeur, men lige lidt hjælper det. Det møg ringer stadig hver dag :/


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

2
0
Svar på denne tråd
 
 Trusler virker ....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 09:34

Jeg har forklaret min nuværende hest, at hvis hun så meget som en enkelt gang taber mig har hun en date med DAKA .... Og indtil videre har hun da lystret

 

Men trusler .... når man har børn er man nødt til at forklare dem hvordan verden hænger sammen og hvilke konsekvenser deres handlinger KAN have. Så det kan man vel godt kalde trusler, jeg vil nok mere kalde det, at man, som forældre, skal sætte nogle klare grænser for børnene. Og så skal man så også være klar til at tage konsekvenserne NÅR grænserne overskrides. For grænser bliver overskredet og det skal de også, ellers får man jo ikke lært at gebærde sig i livet.


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

1
0
Svar på denne tråd
 
  den man tugter
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 09:00

 

Ja, det er hørt før Kirstine.

 

Nej, nej, nej, Misssophie. Lige med høns så duér det ikke med trusler. Hver aften så siger jeg godnat til hønsene. De bliver talt, der er 6 + Manfred. Der bliver lukket for luen. Jeg takker for æg og roser dem for at være så dygtige og det er lige så man kan se at de vokser på binden. Næste dag prøver de, at overgå sig selv og det sker da også at vi får 2 æg fra samme høne på samme dag. Nr. 2 er dog sjældent pakket ind i en skal..

Så er der lige plakaten med Disney prinsesserne som de har på væggen og Peter Plys. Jow, høns skal forkæles og roses så går det meget bedre med ægproduktionen. Bliver de skræmt så ser de sådan ud ..

 

Sandra/ Dén hest er muligvis bare modtagelig over for trusler. Da han havde ødelagt 5 grimer på én måned så fik han ødelagte grimer i sin foderspand. Og jo han VAR advaret! Siden har han ikke ødelagt en eneste!

 

Anja/ Kan du ikke bare droppe vækkeuret? Har ikke haft et i årevis. Tænker bare at jeg skal op kl. .. og så vågner jeg inden for 10 min. af tidspunktet. De kan være SÅ belastende at høre på.

 

Det er rigtigt Sanne/ Trusler skal tages alvorligt og ikke bruges "kun" som trusler, så mister de effekten. Lige med børn så syntes jeg at gulerodsmodelen er meget mere anvendelig.

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Hingsteføl søges. Slutmål ca.150 cm i stg.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Morgensmil
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 09:55

Shagya - tak for dine kommentarer - og et godt morgensmil


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 10:16

Jeg har faktisk én gang returneret en voldelig trussel med en trussel om en politianmeldelse, hvis han lagde en finger på mig. Den stakkels fyr må have haft et ret så kedeligt billede af det danske politivæsen, for han sad ude foran mit hjem i en halv times tid og græd til sine venner Måske jeg en anden gang skal svare i samme tone med en god gammeldags voldstrussel, så folk ikke bliver alt for rystede..

 

Så tager mine heste straks trusler langt mere køligt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trusler der virker
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 11:55

Ingen mad, dén har jeg også brugt tit - ved dog ikke hvor effektiv den er... måske det der omtales mht. konsekvens er noget jeg skal forsøge mig mere med

 

Men jeg har truet nogle fornylig, udover min teenage lillesøster og noget med at drukne en mobil hvis hun ikke holdt op med at ligne en der var groet fast til den

 

Nemlig to af mine hunde - noget med en tur på grillen hvis de ikke leverede hvalpe Nu har vi gjort en del forsøg og haft en del uheld, så jeg VILLE altså ha' hvalpe, nå!

 

Dén trussel tog den ene da heldigvis alvorligt, den anden gjorde ikke (Så den blev sendt hjem igen, vist ikke så godt at grille andres hund)

 

Men min egen, hun turde ikke andet end lystre sin mor og ta' truslen alvorlig - omend dyrlægen da godt nok så lidt forkert ud i hovedet da jeg ytrede truslen!

 

Billede

 

 

(Sidebemærkning, hvor er det dog en herlig og blandet flok muler på billederne )


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

2
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 14:43

Nååååå hvor er de nuttet Rollo. ELSKER at de har forskellige farvet halsbånd på, de små.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mig (Sandra)
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 20:38

Det bliver man lidt nød til når man absolut vil avlede ensfarvede hunde Nogle dage har vi snakket om at male fartstriber på hundene - når der kommer 5 "hvide lyn" drønende er det ikke altid til at se hvem er hvem - og om et par uger, så 6 hvalpe der farer rundt oveni... Kunne lave en Chris, "Hej Chef, det er Rollo, jeg kommer ikke på arbejde i dag Chef, jeg har hvide pletter for øjnene Chef!"


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider