Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Har du nogensinde hævnet noget?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 12:19

Hej med jer.

 

Jeg hedder Mikkel og jeg arbejder som journalist på DR.

I forbindelse med et program om hævn, leder jeg efter folk, der på et tidspunkt har hævnet. Det kan være hævn på forskellige måder og af forskellige årsager. Hvis du har en oplevelse med hævn, vil jeg meget gerne høre fra dig. Send mig gerne en besked med dine kontaktoplysninger så jeg kan få fat i dig.

 

Ha' en god dag.

 

Hilsen

 

Mikkel

2
11
Svar på denne tråd
 
 hævn så det brager
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 12:57

Da jeg gik i gymnasiet var jeg en lidt usikker piger, som gerne ville være med i "kliken". Derfor inviterede jeg til nytårsfest. Det viste sig bare at en af de seje fyre, for at more sig, havde smækket adressen ud på en telefonkæde og huset blev selvfølgelig hærget, politiet var der og jeg havde 100 gæster, jeg ikke anede hvem var eller kunne komme af med.

 

Den "seje fyr" var ikke ligefrem den flotteste fyr på skolen, så da han fik en virkelig smuk kæreste, han var meget forelsket i, slog jeg til. Jeg kende en fyr, som var kendt for at være en notorisk trussetyv, meget lækker og i stand til at score alt. Til en stor fest fik jeg ham overtalt til at score den "seje fyrs" kæreste ( det var ikke så svært for ham, som det burde havde været) og da de stod og kyssede nede på danskegulvet, fik jeg henkastet sagt til "den seje fyr", at jeg troede da at han havde en kæreste? Han løb ned og opdagede dem, hun prøvede at bortforklare og trussetyven stak af.

 

"Den seje fyr" flippe helt ud og gav mig en læstelig gang tæsk, men fra den dag af var hans selvtillid helt knækket og han fik aldrig en ny kæreste i gymnasiet.

 

Det er måske over 20 år siden, men selv den dag i dag fortryder jeg ikke en skid. For som man siger " what goes around, comes around".

3
0