Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Har du nogensinde hævnet noget?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 12:19

Hej med jer.

 

Jeg hedder Mikkel og jeg arbejder som journalist på DR.

I forbindelse med et program om hævn, leder jeg efter folk, der på et tidspunkt har hævnet. Det kan være hævn på forskellige måder og af forskellige årsager. Hvis du har en oplevelse med hævn, vil jeg meget gerne høre fra dig. Send mig gerne en besked med dine kontaktoplysninger så jeg kan få fat i dig.

 

Ha' en god dag.

 

Hilsen

 

Mikkel

2
11
Svar på denne tråd
 
 hævn så det brager
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 12:57

Da jeg gik i gymnasiet var jeg en lidt usikker piger, som gerne ville være med i "kliken". Derfor inviterede jeg til nytårsfest. Det viste sig bare at en af de seje fyre, for at more sig, havde smækket adressen ud på en telefonkæde og huset blev selvfølgelig hærget, politiet var der og jeg havde 100 gæster, jeg ikke anede hvem var eller kunne komme af med.

 

Den "seje fyr" var ikke ligefrem den flotteste fyr på skolen, så da han fik en virkelig smuk kæreste, han var meget forelsket i, slog jeg til. Jeg kende en fyr, som var kendt for at være en notorisk trussetyv, meget lækker og i stand til at score alt. Til en stor fest fik jeg ham overtalt til at score den "seje fyrs" kæreste ( det var ikke så svært for ham, som det burde havde været) og da de stod og kyssede nede på danskegulvet, fik jeg henkastet sagt til "den seje fyr", at jeg troede da at han havde en kæreste? Han løb ned og opdagede dem, hun prøvede at bortforklare og trussetyven stak af.

 

"Den seje fyr" flippe helt ud og gav mig en læstelig gang tæsk, men fra den dag af var hans selvtillid helt knækket og han fik aldrig en ny kæreste i gymnasiet.

 

Det er måske over 20 år siden, men selv den dag i dag fortryder jeg ikke en skid. For som man siger " what goes around, comes around".

3
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 13:14

Jeg fortryder næsten ikke. Måske kun en lille smule

 

For mange år siden arbejdede jeg lige uden for Skibby Hornsherred. Og jeg boede i Kbh, så meget meget tidligt op om morgen, bus, tog, bus og en gåtur på 3 km, for at være fremme kl 8. Jeg havde fri kl 16 og var hjemme omkring kl 18.30 Meget træt.

 

Jeg boede på 3 sal i højhus med 7 etager og 2 elevatorer. Ingen dørtelefon og det var endnu ikke almindeligt med mobiltelefoner.

 

Denne dag var jeg lige i Netto på vejen hjem. Mens jeg leder efter mine varer, bliver jeg påkørt af en andne indkøbsvogn, styret af en dreng på måske 4 år. Jeg vender mig, ser moderen i øjnene, og hun hverken undskyldt eller trak på skulderne. Lidt efter blev jeg påkørt igen af samme vogn. Igen ingen reaktion. 3 gang blev jeg sur (Det gjorde nullernaller, jeg var træt og ingen undskyldning)Så jeg skyndt mig til køen FØR damen og hendes dreng. Skyndte mig hjem (Havde genkendt damen, som en der boede på 6 eller 7 etage i samme hus, som mig)

 

Jeg tog den ene elevator helt op, og vippede dørstopperen op, så elevatordøren ikke kunne lukke helt. Kaldte den anden elevator op, og vippede oxo denne dørstopper.

Og så gik jeg ned til mig selv, mens jeg tænkte på at hun skulle gå op til 7 etage med bærerposer og bette dreng


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Lionidas
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 13:17

så skulle du da have meldt ham for vold...

 

 

selvom det du gjorde heller ikke var okay.

Men skal vi helt ned på børnehavestadiet, var det jo ham der startede


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-01-2015 15:40

Pjat, leonidas hjalp da bare ham fyren! Hvis hans nye kæreste virkelig elskede ham, så ville hun jo ikke have kysset på trussetyven ;)

Så faktisk hjalp leonidas ham da bare af med en dum kæreste, som nok ikke holdt så meget af ham som hun gav udtryk for..

Jep, det var en rigtig god tjeneste


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider