Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dagens tre gode
Forfatter: 
Dato:  19-01-2015 21:32

Lad os få gang i dagens 3 gode igen, navnlig når vejret er så træls og trist, som det er i øjeblikket

 

1) jeg fandt en ulæst bog i reolen og en anden - gammel - som jeg ikke har haft fat i i mange år. Så jaaaaa 2 bøger at læse

2) har været ude på dagens ene 1/2 times tur med hunden og skal lige straks ud på den anden

3) fik renset PCen for et eller andet træls, der havde sneget sig ind på den.

4) det går fremad med min strikkede silketunika, den skal helst være klar til brug 1. februar

 

Ups, kan vist ikke tælle til 3

 

I morgen kan jeg så glæde mig til turene med hunden og at jeg tager ud til hesten om aftenen


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  19-01-2015 21:47

1: Super god dressur træning idag,føler mig mere og mere sikker på at den LD2 om 2 uger nok skal gå helt fint!

2: kun 2 ugers praktik tilbage i min uddannelse, så 1 uges ferie og så er det eksamenstid:)

3: Mig og manden leder efter gode tilbud til et par dage væk hjemmefra med ungerne i den uges ferie, vi har ikke været på ferie i evigheder!

 


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-01-2015 21:53

1) Fik undervisning/hjælp til træningen af min nye hest, og den var bare så dygtig og fangede lynhurtigt hvad vi forlangte af den.

 

2) Hestens nye dækken kom med GLS i dag, lige tids nok til at vinteren eftersigende skulle komme nu

 

3) For en gangs skyld kom jeg tidligt op og føler at jeg har fået noget ud af dagen (Har en depression )


Nu med hafferlaffen Hoya

 

I er savnet mine piger - Escape & Artesia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tre gode
Forfatter: 
Dato:  19-01-2015 22:14

Supergod idé med dagens tre gode!

 

1. Jeg fik samlet lågerne til mit nye klædeskab, og selvom jeg mangler nogle beslag (fordi jeg lavede lidt om på modellen så det ville komme til at passe bedre i rummet), så har jeg fået tømt fem flyttekasser og fyldt skabet op. Nu kan man næsten fornemme at jeg også har en stue, kun seks kasser tilbage.

 

2. Jeg fik dejligt besøg!

 

3. Min internetforbindelse virker igen, den har ellers været nede siden i torsdags.


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 10:26

1) Min nye computer er kommet, og den VIRKER! Var så bange for at jeg skulle igennem 117 reparationer ligesom med den gamle. Men den virker og den er god!

 

2) Jeg har eksamen imorgen.. Og på fredag.. Og det bliver rigtig, rigtig svært. Bare jeg består. MEN det gode er, at jeg føler faktisk jeg virkelig har gjort alt hvad jeg kunne. Og for én gangs skyld er jeg tilfreds med det. De er svære og jeg er ved at være nervøs, men jeg har gjort hvad jeg kunne, og jeg må prøve så godt jeg kan :)

 

3) SNART FRI!!! På fredag efter eksamen! Fri fri fri! Jeg skal sove længe og se Netflix og generelt lave ting, der ikke giver mig ondt i maven af dårlig samvittighed over ikke at læse til eksamen. For på fredag er eksamen SLUT prut finale, åhh frihed!

 

En lille 4'er:

Er blevet inspireret til at læse SÅ mange gode bøger takket være jer på HN, så det skal min friuge bestemt bruges til ;)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

3
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 10:38

Fra i går:

 

- Hesten var dygtig til dressurtræning. Lavede 4 fine ettere og nogle rigtig gode piaffer

- Computeren som var gået i stykker - blev fikset

- Jeg fik slappet af i går og gjort de ting jeg skulle nå


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her os os
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 13:41

Er mine 3

 

1) Har fået 2 trådnetsreoler, så de 2 gamle i træ er skiftet ud, og der blev samtidigt ryddet op i skabet

 

2) Har været i kælderen med rodet i stuen

 

3) Har fået ryddet op i køkkenskabene

 

har desuden vasket og tørret 2 maskiner, kæresten strøg det det skulle stryges, han har syet en holder til fjernbetjeningerne.

Total aktiv morgen, og vi stod op kl 9.45. Og om lidt går jeg ned og handler

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hephey
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 13:47

Mine for idag:

 

1. 10 til eksamen

 

2. Spring med Preben senere

 

3. Kun en uge til jeg ser min kæreste igen


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 De tre gode
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 13:52

1) Jeg har ikke følt mig stresset pga. arbejde i godt en uge nu, og det ser ud til, at alt falder i hak, så resten af ugen også kommer til at foregå i mit foretrukne tempo

 

2) Jeg vil ud at gå en tur i de fine snelandskab nu - her er så smukt lige nu.

 

3) Rejseplaner, rejseplaner, rejseplaner Har flybilletter liggende til Panama, USA og Østrig, og nu har jeg tid til at researche!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

2
0
Svar på denne tråd
 
 I går gik det..
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 16:42

 

Sophie/ Hvordan gik eksamen? Det bliver du da nød til at opdatere på.

 

 

 

* Endelig kom kvisten på huset. Fantastisk smuk udsigt, men kan næsten ikke vente til det bliver tørt og klart vejr, så vi kan finde ud af hvor langt vi egentligt kan se fra 1 sal.

 

* Fik et link til en artikel, som muligvis kan kaste lys over hvad jeg fejler. Det kunne godt blive kæmpestort for mig og familien.

 

* Dejligt at have manden hjemme igen, efter familie fest i den anden ende af landet.


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 3 gode
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 16:58

Jeg skal godt nok grave lidt ned efter de små ting....

 

1) Med i aften, har jeg 3 aftener tilbage på skolehjemmet for denne omgang - det vil sige højst 3 gange aftensmad endnu. (Ja, så god mad får vi...)

 

2) Jeg er færdig med mit grundforløb om 2 døgn, så har jeg en uges ferie inden jeg skal i gang.

 

3) Jeg har gode klassekammerater. Vi har et fint forhold, så det bliver nærmest trist at skulle sige farvel til dem. Men det bliver forhåbentlig et "Vi ses i branchen!".

 

Som man kan se er jeg ved at afslutte grundforløbet. Prøven hænger ud af halsen på os der afslutter nu. Vi gider ikke forberedelsen mere, og vil bare være færdige. Jeg har godt nok lidt svært ved at finde arbejdsmoralen og entusiasmen frem. Selv det at jeg snart har ferie og snart skal ud på min læreplads, kan ikke helt trække arbejdsmoralen op. Så jeg glæder mig bare til den prøve er ovre :p


 

- Pernille

Jeg er landmenneske, og har gået på fri- og efterskole - det er jeg opvokset med, og det er jeg stolt af.

Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 3 gode
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 22:55

1 har ikke hovedpine mere

 

2 hygget indenfor med stearinlys og min dejlige hund ?

 

3 funderet over fremtiden både skræmmende, trist men også spændende


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-01-2015 12:30

Shagya: jeg er lige kommet hjem fra den, og den gik bedre end jeg havde frygtet :P så det er godt! Det er IKKE den jeg har lagt størst arbejde i, da den på fredag er den sværeste. Så kom faktisk ud i dag med en positiv oplevelse, for jeg kunne sgu huske mere end jeg troede :D

 

1) 1 exam down, 1 to go!

 

2) Snart friii!

 

3) en af de kære forelæsere havde sørme glemt at angive en værdi for tallene i sit spørgsmål. Hvis en kat falder ned fra 3. sal og brækker bækkenet flere steder, hvor meget plads skal der så være, før man kan behandle med konservativ heling?

Svarmuligheder: 0,6 0,7 0,8 eller 0,9

Jaa, 0,9 hvad??? meter? Rumfang? Giraffer? Liter rødvin?

Jeg gættede på dele, dvs. 0,9 = 90% af bækkenets oprindelige plads.

OG jeg gættede rigtigt (fik vi at vide bagefter!), så jubii

Det er altid spændende med eksamensopgaver, hvor man skal fokusere på hvad enheden for svaret mon er!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider