Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Rejse i Polen?
Forfatter: 
Dato:  19-01-2015 14:31

Sidste år var jeg så heldig at vinde en rejse til Polen. Og nu ser det endelig ud til vi kommer afsted.

 

Så kom jeg til at tænke på om nogen herinde har været i Lodz i Polen, og som evt. har nogle tips til hvad man bør se (eller ikke se!). Gode spisesteder osv.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-01-2015 15:19

Jeg var ikke lige i Lodz sidste år, men et andet sted i Polen. Og en ting der kom meget bag på mig var, at mærkevarer osv ikke koster meget mindre end herhjemme! Jeg troede jeg skulle shoppe igennem, men nej. Stort set ingen forskel i pris, overhovedet.

Til gengæld har de meget billge varer af "egne mærker". Der er en stor skokæde hvis navn jeg har glemt, den har et orange (?) logo og starter med C. Mega billigt! Og udemærket kvalitet også, den bør du holde øje med :)

Vi fandt den i alle stormagasiner vi besøgte


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Polen ....
Forfatter: 
Dato:  19-01-2015 21:23

Jeg har kun hørt om Polen som et sted jægerne tager til. Og det er nok ikke lige det du tænker på


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  19-01-2015 21:34

Sophie: Whaaaaat er det ikke billig at shoppe?

 

Sanne: Ha ha nej skal ikke lige jage, men der kom da en del vildsvine billeder frem da jeg googlede

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 10:05

Jo, altså. Tøj og sko er billigt og der er mange fede mærker! Men de mærkevarer vi kender herhjemme fra, koster stort set det samme. Det kom meget bag på mig :/

MEN de har deres egne kæder og butikker som er super gode og MEGET billigere end normalt tøj herhjemme! Især sko fik jeg en del med hjem af til ingen penge overhovedet! Og gode sko altså! :)

 

Men hvis du går ind i kendte butikker, så som Tommy Hilfiger og den slags, så syntes jeg ikke der var den store forskel ift. herhjemme.

 


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 15:49

Ok på den måde Jeg må se hvad jeg finder dernede. Har fået at vide byen vi skal bo i er kendt for mode og shopping.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 A/B Polen
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 23:12

Altså når jeg tænker Polen kulturelt set, tænker jeg Auswitch/Birkennau - som noget man skal se.

 

Jeg ved det kan være angstpeovokerende og grænseoverskridende at besøge en KZlejr, og så tilmed den største. Men for mig betød det meget at se den.

Og fik jeg muligheden for at komme til Polen igen skulle jeg se det igen, for det der skete under 2 verdenskrig må aldrig glemmes.


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 23:34

Margueritten: Jeg ville også gerne se den, men det er desværre for langt væk fra hvor vi skal være. Og da vi kun er der i tre dage får vi desværre ikke tid til at tage turen derhen.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider