Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Wii hestespil
Forfatter: 
Dato:  15-01-2015 19:53

Nu så jeg lige Big bang theory hvor en af hovedpersonerne spillede et jockeyspil på wii Straks gik den vilde jagt på hestespil til wii, men jeg er totalt konsolnewbie, så jeg har lige et par spørgsmål:

 

1. Kan du anbefale nogle hestespil til wii som rent faktisk giver motion og er sjove/motiverende?

 

2. Kan spillene køres på alle slags wii? For jeg kan se der findes både "u" og "mini". Hvilken skal man så vælge?

 

3. Kan man bruge wii til yoga og pilates også?

 

Iiih jeg er mega tændt på at få et virtuelt, men stadig motionsgivende hesteliv!!!


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 + et link
Forfatter: 
Dato:  15-01-2015 19:55

Nå ja, jeg fandt også et link, som måske kan være til glæde for flere: virtualhorsegames.net/horse-games- for/wii#_

 


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestespil
Forfatter: 
Dato:  15-01-2015 23:38
Det eneste hestespil jeg lige kender til Wii er My Horse And Me 2. Jeg er ikke overdrevet imponeret over det. Nogle steder er det bedre end den til pc, andre steder værre. Jeg har ikke rigtig undersøgt markedet for hestespil.

Og så tror jeg at du skal skrue dine forventninger om motion ned. De eneste spil jeg kender der rigtig giver motion er Wii Fit og Just Dance. Det sidste er ret sjovt - og kræver en del plads når man hopper engageret rundt foran fjernsynet. Ellers er Wii mest enten som andre konsoller eller arm/hånd-bevægelser.
De bedste grunde til at købe en Wii er efter min mening Just Dance og Mario-spil. Jeg har nok heller ikke prøvet det mest avancerede udvalg.

 

- Pernille

Jeg er landmenneske, og har gået på fri- og efterskole - det er jeg opvokset med, og det er jeg stolt af.

Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  18-01-2015 12:54

Ok, det var nok meget godt jeg lige spurgte herinde, inden jeg kastede mange penge efter det.

 

Hilsen et andet Grundtvig/koldsk landmenneske som er stolt af det


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-01-2015 13:28

Ja Wii har ikke det største sortiment af hestespil :)

 

Har du til gengæld en computer der kan trække lidt spil, så kan jeg anbefale dig en masse gode hestespil!

Men der er ingen fysisk aktivitet for dig selv med i det ;)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider