Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Host, snot og av av i halsen
Forfatter: 
Dato:  14-01-2015 11:59

Kan ikke huske jeg har fejlet det i mange år. Men nu skal den da have hele armen. Først lidt ondt i halsen, så ingen stemme, så snot og hoste men ingen ondt i halsen. Nu med lidt stemme og meeeega ondt i halsen . Har varet nu siden i lørdags! Hvor længe skal det vare? Andre herinde der har været nede i sølet


Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  14-01-2015 13:19

Årh ja, det meste af min omgangskreds har haft det, nogle mere end andre. De af os, der har haft det slemt, har haft det i en end en måneds tid + efterfølgende hoste, der ikke ser ud til at gå væk endnu.

Jeg har selv haft det i en måned med feber /hoste /snotnæse on/off og det er SÅ træls, men pt har jeg kun en lille bitte snert af hoste tilbage. Havde en hel uge, hvor jeg ikke kunne tale, kun hvisken. Det var desværre kun starten på skidtet Så absolut ingen opmuntrende ord fra mig, desværre... Forbander den her halsvirus LANGT væk. Det er sygt, når man begynder at drømme om en god gammeldags influenza i stedet for.

 

Min stakkels far har haft det i 1½ måned nu og er så sølle. Han har fysisk hårdt udendørs arbejde, og det virker til at weekend /ferie = bliver bedre, tilbage på arbejde = forværring. Har så ondt af ham Selv er mit største problem, at jeg ikke rigtigt tør starte mine løbeture igen, for sidst mine symptomer var væk en dags tid, kom det lynhurtigt tilbage efter en lille løbetur. Så man kan ikke engang komme tilbage på sporet ordentligt og føle sig rask igen, jeg føler mig SÅ slap.

Åh, en frustrerende omgang!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  15-01-2015 14:07

Min svigerfar startede også ugen med forkølelse og grim hoste, han er så indlagt nu! så pas på....

 

det er gas... Ikke at han er indlagt, for det er han desværre, men nok ikke for snuen. Han fik underlige rystelser/ticks, og de tror måske han har fået en virus (ligesom man kan få på balance nerven), han skal scannes og have taget en prøve i ryggen idag, så håber vi på et godt svar.

 

Men tror godt han kunne have 'nøjedes' med snot, hals og host i et par måneder, hvis jeg kender ham ret....

 

god od bedring til jer begge.


Venlig hilsen

Mie Jensen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 snot......
Forfatter: 
Dato:  16-01-2015 11:54

ja ja ja jeg har også fået den, snot og hoste, og klathed... det væreste er så at min lille baby også har den... han har monster ondt i halsen... den stakkel...

 

rigtig god bedring...


hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla bla .....
Forfatter: 
Dato:  16-01-2015 13:53

Tag afsted med den der "ond i halsen" især hvis det er nede ved mandlerne. Det går ikke bare sådan lige væk.

 

Har lige været til lægen i dag, fordi jeg har haft virus i halsen før, så jeg har respekt.

 

Da lægen tog podning, havde en jeg en kraftig halsbetændelse, og sidder nu hjemme med pincilin og smertestillende.

(Havde haft ondt i halsen hele ugen, det blev bare værre, og bevægede sig nedaf).

 

Jeg er næsten helt smertedækket, og glad for jeg kom afsted ingen weekenden (1813).

 

God bedring til jer !


Hilsen 007

Som er blevet lidt af en kodeNørd ;)

Border collie Diesel
Chihuahua Shake

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider