Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Weee! Fantastisk gave fra kæresten!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 16:48

Så er beslutningen taget og ny sadel er bestilt til min enormt besværlige fuldblod Divo! Altså det er nu ikke fordi Divo er besværlig i sig selv -slet ikke faktisk! Men hans ryg er lidt træls! Han er nemlig sindsygt kort, temmelig bred og "tagrygget". Efter at have prøvet MANGE sadler af forskellige mærker og størrelser hos saddlefitteren, var det tydeligt at mærke hvad han var tilfreds med og hvad han ikke var så begejstret for.

Valget faldt på en Prestige Joy Jumper som kan være på hans meget korte ryg, som har den rigtige facon og opbygning, har gode muligheder for justering efterhånden som han ændrer sig og som jeg kan være i (thank God for mine korte lårben ).

Sadlen var noget over mit budget, men jeg har verdens sødeste kæreste der ville give et tilskud (læs: halvdelen ) til en "hesterygsæk" (mandens ord for sadel), for så slap han for at køre ud og prøve at finde en jule- og fødselsdagsgave til mig!

Det blir´en herrego´jul!


Næsten ny Wintec Pro med garanti -3800 kr!

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=56&i=3459&t=3459

 

22
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 18:31

Dejlig mand du har... Læste dit indlæg op for min (skjult inspiration troede jeg) eneste kommentar: hesterygSÆK er det ikke en kvindelig rytter?!?

 

Tror jeg skyder en hvid pind efter en kæmpe gave og ønsker mig en kæp jeg kan banke ham med :D


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

19
0
Svar på denne tråd
 
 gode kærester
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 00:23
Dejligt med gode kærester :)

Hos os er der også juleshoppet til den store guldmedalje: en championats hingst.

Glædelig jul :)

Ll. Kragelund Shetlandsponyer

 

Følg os på facebook - klik her
www.lillekragelund.dk

4
0
Svar på denne tråd
 
 ***************************
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 09:16

Hej TS

Stort tillykke med din fine sadel! Hvor skønt!! :-D Og dejligt at du bliver taget alvorligt og det er bare SÅ vigtigt, at grejet passer til hesten.

 

Min mand og jeg rider begge jagtridning, så her er forståelsen også stor fra begge parter, hvis en af os har brug for nyt grej til de kære heste.

Jeg har netop bestilt et dyrt trensebid, men anyway, det er bare dejligt at man kan få noget der passer.

 

Grinte meget af den med "hesterygsæk". :-D

 

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider