Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fint fint glimmer??
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 13:59

I år har jeg af Pernille fået en dejlig pakkekalender i fødsesalgsgave.

Jeg bestilte den via Facebook. Skrev til sælger nogenlunde havde jeg kan li' og hvad jeg ikke bruger.

Så jeg har ingen ide om hvad der var i pakkerne.

 

Indtil videre har jeg fået en masse dejlige smykker i stærke farver og masser af blingbling

 

Og så har jeg fået noget gummibånd, som var til neglepynt. Og en masse bitte bitte små sten i forskellige mønstre og farver. Også til negle-art. Jeg går ikke med neglelak, så de ting er foræret videre (Det er oxo en gave at kunne give, og glæde andre syntes jeg)

 

Men så er der den sidste ting: 2 små bøtter, lige under 3 cm i diameter. Med meget fint glimmer pulver i. Hvad mon det skal bruges til?? Negle? Eller hvad??


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 14:17

På den ene står der på låget LANMAI eller LANMAL


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 neglee
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 14:37

Det lyder meget som de bøtter man modtager glimmer i til neglene deko af gele og akrylnegle.. :-) Har du evt. billeder af dem?

 


- Catine

 

Don't try so hard to fit in, when you were born to stand out!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Negle produkt
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 15:32

Det er til negle, godt nok af det ekstremt billige slags, men sælges til negle :)

 

Hvis det er mere pulver end glimmer kan det også bruges som øjrnskygge, men ellers kan du jo bruge det til hvad som helst, hvis du laver krative ting :)

 

Ellers ville jeg sende det samne vrj som de andre negleting, msn kan lave en masse sjovt med lak og glimmer :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 16:46

Tusind tak for jeres svar Det er sendt videre til min venindes datter


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fed ide...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 17:43

Supersej ide at give sig selv en julekalender på den måde :-)

 

mvh. tina


Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider