Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Salat til græsk farsbrød ??
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 12:49

Hej

 

Kan I komme med gode forslag til en salat som skal serveres samen med græsk farsbrød som tilbehør. Der kommer også kartofler, brød og tzatiki.

Helst ikke med tomater, i hvert fald ikke hvor tomat er hoved ingrediensen.

På forhånd tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 13:12

Jeg ville nok lave en blandet salat med babysalat, tomat, agurk, feta (selvfølgelig) og nogle kerner.

 

Alternativt en melonsalat med honning/galiamelon, babysalat, rucolasalat, feta (igen ;) ) og nogle græskarkerner.

 

Oliven hører også det græske til, så det ville jeg nok også sætte sammen med, jeg kan bare ikke selv lide det. ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Salat...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2014 13:45

Hej.


Ja, en salat hvor der især er en masse blade ville være lækkert. Evt. sådan en pakke med babyleaves, hvor der er en del rucula i. Lidt agurk i og hvis der ikke er det i farsbrødet så oliven eller feta. Hæld lidt god olivenolie ud over.

Fordi der er tzatziki til og farsbrød til, så er det nok godt med en ganske simpel salat.

 

Heidi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalalulalej
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 12:13

En ægte græsk salat

 

tomat

skrællet agurk

rødløg

grøn peberfrugt

feta ost (en god en, evt taverna i blok du selv skærer, ikke de der look a like feta i salat tern)

Evt grønne oliven

Oliven olie

oregan

en knivspids fint salat

godt blandet sammen :)


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalalulalej
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 12:16

Christ en masse slå fejl, undskyld

En knivspids fint salt, ikke salat (auto correkt )

og oregano


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider