Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad vil jeg arbejde med..
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 00:37

Hej :)

 

jeg går og er lidt små deprimeret over at jeg bare ikke ved hvad jeg vil uddanne mig til eller arbejde med :(

 

er virkeligt på bar bund..

Mit drømmejob er noget indenfor heste verdenen, det er der bare ingen penge i desværre.

 

Har i haft det sådan at i bare ikke ved hvad i vil?

Og hvordan har i fundet jeres levevej?

Det skal jo være noget man brænder for at lave.

 

Jeg vil bare rigtigt gerne arbejde med dyr på en eller anden måde.

Håber i kan hjælpe mig og fortælle mig lidt om hvad i arbejder som og om i har haft det på samme måde og til sidst fandt det i brændte for. :)

 

hilsen Kathrine


Kram Kathrine.


Sævar fra Gl. Essendrup



Det er en fornøjelse at ride! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234556
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 08:08

Mit drømmejob har jeg lige fået starter på mandag.

 

Oprindelig er jeg uddannet pædagog men jeg fandt ud at det ikke lige var mig. endte i en br legetøj og elskede at servicere, fik job i en dyrehandel, og var der i 7 år, nu starter jeg i en anden butik, med hund, gnaver kat og hesteartikler og jeg skal være i hesteafd.


 


western,skovturs, distancerytter som rider på hesten over dem alle
nemlig selveste Whitey

Hilsen

Anja

1
0
Svar på denne tråd
 
 mit indlæg
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 08:40

din tråd, kunne være skrevet af mig. jeg kan godt forstå at du gerne vil arbejde med dyr, hvilken hestepige/dyreelsker vil ikke det!?

 

men som du selv skriver er branchen hård, og der er ingen penge at hente.

 

men jeg har haft en fod indenfor i branchen - det er ikke lutter idyl og dans på røde roser, så jeg kan kun sige 1 ting, hold dig fra det - og få en uddannelse med en mere reel indkomst.