Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Jaah tror min frygt er ved at forsvinde
Forfatter: 
Dato:  24-11-2014 22:58

Jeg har været så frygtelig bange for at ride at jeg begyndte og få hjertebanken allerede inden jeg skulle ud af døren. Bare hesten rokkede med et øre hoppede jeg af hvis jeg havde forvildet mig op på ryggen af den. Jeg har efterhånden haft et par gode parter og god undervisning. I lørdags var jeg ude og prøve en ny part. Jeg var spændt, men på den gode måde. Jeg følte mig ikke nervøs eller noget. Jeg kommer op på hesten kan mærke en lille smule kriller. Tager en dyb indånding og så rider vi. Hesten bliver under opvarmningen i skridt forskrækket over et eller andet. Hvad det var ved jeg ikke. Men han snurrer lige en halv omgang. Det var så der jeg normalt ville være brudt grædende sammen og hoppet af og afsluttet dagens ridning. Men nej igen en dyb indånding fangede min stigbøjle igen og så fortsatte vi vores ridning.

Jeg var ikke til at skyde igennem da jeg kom hjem. Det er sjældent jeg virkelig siger "jeg er stolt af mig selv" men det var jeg i lørdags. Jeg skal ud og ride ham igen i morgen. Og jeg glæder mig som et lille barn juleaften. Det her det skal nok blive godt det kan jeg bare mærke.

5
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxx....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2014 00:08

Er glad på dine vegne....

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffff
Forfatter: 
Dato:  25-11-2014 08:46

ej hvor dejligt for dig !!! jeg kender det aaalt for godt er selv igang med at komme over angst for ridning til trods for at jeg har redet i 20 år. Jeg faldte af min nye islænder og slog min ryg så hårdt at jeg skulle hentes med ambulance fordi jeg ikke kunne komme op at stå. heldigvis var der ikke noget brækket, men puha aldrig er jeg faldet af hvor jeg ikke selv kunne komme op og stå, så det har virkelig sat sig i mig, så ved præcis hvordan du har det. dejligt eat du er ved at komme over det :)


Venlig Hilsen Leandra :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  25-11-2014 09:39

Det er bare en rigtig fed følelse når det begynder og gå den rigtige vej. Jeg glæder mig ihvertfald til det bliver forår hvor jeg håber mit mod er steget så meget at jeg tør vove mig ud på tur :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hurra hurra
Forfatter: 
Dato:  25-11-2014 19:48

Og så det lange hurrrrraaaaaaa :)

 

Det er flot du er kommet så langt. Kender det :(

 

Jeg var på et tidspunkt parat til at sælge hesten, efter en tur hvor hun intet havde lavet. Jeg var bare bange.

 

Stort knus herfra og tomlen op mange gange


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider