Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvem ønsker brugt hesteudstyr?
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 15:45

Jeg synes der er en herinde, der i sin signatur ønsker brugt hesteudstyr (Herning området????)

 

Men jeg kan ikke lige finde vedkommende. Jeg er nemlig ved at rydde op i tja .... hvad der nu hober sig op i årenes løb.


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

1
0
Svar på denne tråd
 
 brugt udstyr
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 15:58

Tror du måske tænker på varmblod <3ervejen frem<3 herinde som søger udstyr til en mindre rideklub omkring Herning.

 

mvh

Mie


R.I.P Dagirr, tak for de mange skønne stunder vi havde :) <3

 

Med de tre skønne arabermuler <3

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 sælges, se min profil for flere oplysninger :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 17:22

Netop, tak for det :)


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 17:23

Netop, tak for det :)


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalalulalej
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 00:32

Du fandt mig :D

og vi er meget glade


*indsamling*

har du sadler, grimer, trenser, bid, dækkener eller lign, du ønsker at donere? Jeg samler ind til en mindre Rideklub i Herning, og tager glad i mod, kan evt købes til billige penge ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider