Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Schwarzeneggers kæle-pony
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 19:08
Indsat fra nyheden Schwarzeneggers kæle-pony:

Terminator idolet Arnold Schwarzenegger har en blød side. Han har en kæle-pony kaldet Whiskey, der bliver fodret med gulerødder ved morgenbordet.

 

Schwarzenegger har lagt et billede op på Instagram og Facebook, af søde stunder med sin lille kæle-pony Whiskey, ved morgenbordet.

 

Ponyen bliver fodret med gulerødder ved spisebordet af Hollywood stjernen, med kommentaren: "Hvis nogen har bemærket, at jeg har tabt lidt i vægt, så skal Whiskey have skylden. Hun har stjålet min morgenmad hver morgen".

 

Schwartzenegger har endnu en Terminator film på vej - Terminator Genisys, der forventes i biograferne til sommer næste år.

 

Billede

 

Schwarzenegger med sin kæle pony Whiskey

2
0
Svar på denne tråd
 
 USA tendens
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 14:07

Amerikanere har en underlig tildens at menneskelig gøre dyr.

Hunde der bliver dresset op, grise der bor i huset, ponier der bor i huset og køre med i familiens bil.

Aber og vilde dyr , der bor hos mennesker.

Nu synes vi , det er sødt og sjovt, men så er det det !! lad nu være med at rive jer med i dette mærkelige forhold til dyr.

De er dyr , ikke mennesker-- synd så er det , at mange af deres hunde ståt lænket udenfor og hvis heldig har et hundehus.

Min datter bor derovre og arbejder frivilligt på internat. Så mange dyr bliver afleveret der, når de ikke længere er sjove at have i huset eller ikke har plads til dem.

Tænk over . når I "liker" søde billeder

 

Helle


Helle

3
4
Svar på denne tråd
 
 Tjaaa...........
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 18:02

før i tiden boede vi jo i huse med vores dyr. Prøv at tage en tur til Lejre forsøgscenter og se hvordan vi boede før i tiden..

 

så at bo med sine dyr er nu ikke en ny modedille.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 Skal vi nu 'ette liiige...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 10:42

Det er et domesticeret dyr, som mennesket har "brugt" i mange år.

 

Jeg kan forstå din klage, hvis han havde en panter, tiger, løve, orangutang osv. boende. Altså deciderede vilde dyr, der aldrig kommer til at leve i samklang med mennesket.

 

Men en pony, der formår at leve under menneskets regler og vaner, som vi alle kender det fra vores opstaldede heste... den her har bare en blødere boks :-P


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 10:54

På trods af ihærdig træning er det ikke lykkedes mig at træne Pepper til at gå på toilettet så han kommer ikke ind... endnu.

Billede

 


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 12:47

Tjaaa, jeg kan nu ikke se den store trussel i ovenstående.

 

Ja, der findes mennesker der tager det til ekstremerne. Men det gælder jo ikke kun dyr, det er jo alt hvad vi foretager os der kan tage overhånd. F.eks. de mennesker der ikke kan stoppe deres mani med at samle ting sammen.

Andre lande vil sikkert også mene at vi menneskeliggør vores heste fordi vi gør alt hvad vi kan for at de har de det godt. De får dækken på når det er koldt, de bliver taget ind når det har regnet hele dagen, eller kommer måske slet ikke ud. Andre lande må de gå ud 24/7 uanset vejret - fordi det er heste, altså et dyr vi snakker om.

 

Forskellige lande har forskellige kulturer, også når det kommer til dyr, og det er vigtigt at respektere. Vi er ikke alle ens. Og var vi det, ville der jo ikke være noget spændende i at rejse ud i verden

 


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

3
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaaaaa
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 19:47

 

kan godt forstå Helles galle, Men siden '70'erne har man brugt ponyer til blinde ortodokse muslimer. www.avisen.dk/glem-foererhunde-nu- kommer-blinde-ponyen_137076.aspx

 

De udfører et meningsfyldt job og affinder sig i en anderledes liv.

 

Jeg har svært ved at blive foraget over en overforkælet pony, som lever et godt omend anderledes liv. Der er så meget andet man kan blive foraget over, når det drejer sig om heste, opstaldning, træning osv. i det hele taget. :)

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

4
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 22:43

Jeg tvivler på at Whiskey sover i fodenden. Mon ikke Arnold har en hestelufter og en stald til den ude også? Med hans job, så er det sikkert heller ikke hver dag han har mulighed for at se den. :-)


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider