Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er det bare mig??
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 23:12

Oppe ved Hn's hest: Lige under Står der Ryttersnak, som linker ud til oversigten over alle debatgrupperne. Og lige ved siden af står der Hyggesnak, som linker til denne side, vi er på.

 

Dvs den findes ikke mere?? Jeg bruger den til at opdagtere siden, så jeg kan se hvilken tråde jeg har været inde på, og om der er kommet nye indlæg.

 

Hvorfor er den blevet fjernet?? Nu bruger jeg så enten F5 eller opdaterer siden.

 

bar emig der savner den knap??


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Tjahh..
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 23:16

Det er vist bare dig. Jeg har den da endnu


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 23:18

den var væk tidligere idag, nu er den der igen


Mvh Naja

 

 

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 23:51

Min er kommet tilbage for 30 minutter siden :)


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den var væk
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 23:54

Den var væk, men faktisk fungerede et klik på ryttersnak på samme måde som hvis man havde klikket på hyggesnak. På alle fora opdaterede den aktuel side ved klik på ryttersnak. Så mig generede det ikke så meget :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 01:01

Weird..... min mangler stadig og klikker jeg på Ryttersnak kommer jeg bare ud til oversigten, som jeg plejer. Æv


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 08:46

Har lige opdaget at den er væk når jeg er på selv hyggesnak og kan se alle tråde, men når jeg så går ind på et indlæg kommer den tilbage.....

 

Mystikken fortsætter åbenbart


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 14:22

Pyha.... Så er det ikke bare mig der lider af en modsat form for forfølgelsesløb paranoia. Synes nemlig også at der manglede et eller andet kunne bare ikke lige sætter min finger på hvad det var.

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 15:42

Så fik jeg besked fra HN:

 

Hej Pernille,
det er det, der hedder "Brødkrummestien", som viser hvor man er henne, vi er ved at ved at systematisere på tværs af Heste-Nettet.

Lige nu mangler "Hyggesnak" (eller det forum, man er på) ganske rigtigt. Men det kommer igen, dog sandsynligvis uden link, da det blandt fagfolk anses for at være en dårlig skik.
Den "rigtige" løsning er at opdatere siden som du beskriver.

Mvh
Henrik Biering
Teknisk Support
Heste-Nettet


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Æv da.......
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 18:12

Øv da, hvis den bliver uden link.

Jeg bruger linket hele tiden.

Især på min ipad mini, hvor jeg ikke lige kan taste f5. Jeg kan selvfølge godt opdatere i browseren (dog sværere at ramme), men hvad når jeg står inde på et indlæg og vil tilbage til hyggesnak? Hvad skal man så gøre?

jeg har nu knappen, nu hvor jeg er inde på et indlæg. Jeg håber den bliver ved med at være der og som link.

3
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 18:56

Ja, jeg vil oxo komme til at savne den. Æv


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  02-12-2014 16:27

Damn, det er irreterende at den knap mangler. Jeg brugte den rigtig meget


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille....
Forfatter: 
Dato:  02-12-2014 21:24

Når jeg er inde på et indlæg, klikker jeg på 'hyggesnak' og så kommer jeg ud på en opdateret oversigt.

Når jeg står der, har jeg ikke brug for at klikke på hyggesnak igen, og undrer mig lidt over, hvorfor du mangler knappen der?

Bruger du 'tilbageknap/tast' for at komme ud til oversigten fra et indlæg? For så kommer du ud på en ikke opdateret side, og det kan jeg godt forstå er irriterende. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 links...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2014 21:35

LOL jeg sad netop og ledte efter den knap...er som regel hyggesnak jeg besøger sidst, så havde undret mig hele vejen gennem de andre fora før jeg tilsidst kom ind på hyggesnak og blev fanget af din overskrift "Er det bare mig" - som jeg ikke anede ville handle om den knap ;)

 

Jeg bruger nemlig ofte "tilbage" tast, specielt på mobilen, men også på laptop, da jeg som regel ikke gider scrolle helt op i toppen af siden igen ;)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  02-12-2014 22:05

Spirillen: Ved lange tråde bruger jeg netop Talbageknappen for at komme til Hyggesnak igen. Min pc står tændt hele dagen, mens jeg går til og fra. Og så var det rart bare lige at klikke på den, så man kunne se hvad jeg havde læst og hvor der er kommet nye indlæg.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider