Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Afstemningen
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 10:35

Jeg tænkte lidt over aftemningen - ligner du og din hest hinanden på f.eks. mimik?

 

Nej, men hunden og hesten ligner hinanden. Det der udtryk 'mener du virkelig! at JEG skal gøre det DER???' og så se småmopset ud.

 

De kan begge godt lide at blive klappet og nusset, det er så kun hunden, der ruller om på ryggen, men hesten kan da godt lette på et bagben så jeg lettere kan klø indersiden af lårene og mellem babserne ;)


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hesten og jeg...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 12:09

Hej.

 

Nej, hesten og jeg ligner ikke hinanden på mimik - til det er vi simpelthen for forskellige fysisk.

 

Men til gengæld mindede vi meget om hinanden udover det. Hesten hed Pingu og var en shetlænder. Jeg passede ham i 4 år og vi brugte meget tid sammen. Med tiden blev han også en loner, der godt nok var glad for de andre hestes selskab (han reagerede da lidt, når man hentede dem ind), men han stod gerne og græssede for sig selv. Samtidig blev han også lidt sær og fik nogle virkelig skøre idéer - den ene vinter var han f.eks. frustreret over, at jeg ikke ville lade ham græsse i vejkantens fristende, høje græs... så hvad gjorde han i sin frustration? Lagde sig ned! ;D Så fik han da græs! Så ligesom jeg, blev Pingu en sær en, som holdt sig lidt for sig selv. ;D

 

Men jeg tror nu, at det var et tilfælde. De andre heste, jeg har passet, har været helt normale. ;) Jovist har jeg påvirket dem, men mest så de bare blev rolige og selvsikre. Det var kun Pingu, der begyndte at opføre sig som mig. ;D

Heidi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 1111111111111
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 12:41

He He

 

Jo min mand mener at jeg ejer den perfekte hest, min dobbelgænger.

Meget smirende, men han mener det kærligt

 

For jeg er den lykkelige ejer af en fjordhest !

Lys håret, bredrøvet, lavbenet, madglad, venlig, masser af gå/på mod, arbejder flittigt, men elsker også bare at hygge.

Og vi begge kan sagtens stadses op og ligne en million. men i hverdagen er vi ikke sippet over for muder mm.

 

Gud hvor jeg elsker den pony.... jo på mange punkter ligner vi hianden.

Billede

 


:O)

9
0
Svar på denne tråd
 
 Jo der er noget om det
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 18:01

Billede

 

Billede

 

Min kære moder har altid sagt jeg er lang i hovedet som en hest


 

Mvh Janni

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Næ nej Janni
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 15:42

Du kan da ikke skrive sådan noget og så ikke lægge et billede ind af dig selv ...


Mvh. Sanne

 

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

5
0
Svar på denne tråd
 
 Sanne - havde
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 01:20

set den komme

 

Men jeg kan godt afsløre at det er mig på det sidste billede - det var en dårlig dag og jeg fik viklet BH´en omkring hovedet


 

Mvh Janni

 

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider