Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vandafledningsafgift
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 22:25

Er der nogen her der kan svare mig på følgende...

 

Har i 2 år lejet et hus, betalt hvad dernkom ind af døren..

 

Er flyttet og nu kræver udlejer, at jeg betaler vandafledningsafgiften forude 2 år, som hun har glemt at rette, så det kom på min regning og ikke til hende..

 

Kan an hun det ????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 06:38

Det lyder lidt underligt. Har vand været inkl din husleje?

Hvis jeg var dig ville jeg nok prøve at høre LLO.

De vil nok kræve at du er medlem.



Venlig hilsen Cathrine



0
0
Svar på denne tråd
 
 Forsyningsselskab
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 07:51

Desværre kan det godt være hun må det hvis der i din kontrakt har stået at du selv skal melde dig til forsyningssrlskaberne, så er det dit ansvar at det hele er ok.

 

Jeg vil også råde dig til LLO, for der er så også mange private udlejere/udlejnkngsselskaber, der bevidst snyder (har selv været i kløerne på et) fordi de ved at bare at starte en sag vil koste mere end det man kan få ud af det...


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vandafledningsafgift
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 16:50

Hej.

Det mest korrekte er jo at betale, da det jo er en udgift der har hørt med til lejemålet.

Men, juridisk kan hun ikke opkræve det 2 år tilbage.

Du skal som lejer modtage en årsopgørelse på forbrug. På denne opgørelse SKAL der stå noget med at hvis man ikke er enige, skal der være mulighed for at klage. Ellers er den faktisk ikke gyldig.

 

Min veninde havde lejet et hus ud, og der kom en ekstra varmeregning på 34.000. Den måtte hun som udlejer selv betale, da hun ikke havde gjort lejer opmærksom på dette.

 



Mvh. Anja


 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider