Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 windows 8 - onedrive - billeder - hilfe!
Forfatter: 
Dato:  16-11-2014 18:22

Det skulle være SÅ smart. Man lægger alle sine billeder påOonedrive, og derfra har man så adgang fra telefonen eller computeren. Telefonen sætter man til at hælde alle billeder direkte på Onedrive, og så er det hele jo samlet et sted. Jeg elsker konceptet!! :-)

 

Men i virkelighedens verden Der sidder jeg og sletter billeder (ja, jeg er sådan en, der kun beholder de bedste billeder og sletter alle de andre) på onedrive, på computeren OG på telefonen. Altså tre gange. Mindst - for jeg har faktisk indtryk af, at enhederne alligevel når at "fodre" hinanden ind imellem, så de slettede billeder kører rundt (men det kan også bare være mig, der er så pissehamrendemøgtræt af det her billedoprydningsarbejde, at det virker som en uendelighedsopgave)

 

Jeg ved ikke, hvorfor alle mine enheder synes, at de skal have en kopi til at ligge og flyde. Jeg ved heller ikke, hvorfor telefonen ikke lægger billeder op i Onedrive, når jeg har bedt den om det. Og jeg forstår slet ikke, at når jeg kobler telefonen til computeren (hvilket giver mig en større skærm at vurdere billeder på - at så får jeg på telefon-appen ikke mulighed for at lægge op i Onedrive. Jeg kan heller ikke trække dem over i en Onedrive mappe med musen. Men jeg kan lægge dem over på computeren. Hvorfra jeg kan lægge dem videre op i Onedrive.

 

Armen hvor idiotisk er det lige, det skal være?? Er der nogen, der kan give mig tips og tricks til, hvordan jeg får det her til at arbejde sammen - for jeg kan sagtens se ideen i teorien. Men i praksis æder det her bare al den tid, jeg burde bruge på itn, der rent faktisk kommer noget ud af.

 

mvh. tina


Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider