Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Andreas igen, igen
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 20:04

 

Sikkert fortjent, men på hvilket grundlag?

 

www.tv2nord.dk/artikel/327271: Erhverv--Andreas-Helgstrand-faar- nordjysk-vaekstpris

 

Jeg har i det mindste et skidt smag i munden efter det stormvejr han var ude i, tidligere i år!

 

Hvad mener i?

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

6
9
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 20:11

Grundlaget står jo i artiklen

 

Derudover vil jeg da sige tillykke til prisvinderen

16
6
Svar på denne tråd
 
 Godt gået!
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 20:19

Er helt enig med CarolineR.

Det er da godt gået :-)

(og at skabe et godt firma er i det billede så meget andet end kun at ride hestene)

12
3
Svar på denne tråd
 
 dumdidadej
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 21:30

...som folkeskolelærer kan jeg kun sige, at han generelt giver et godt indtryk til de praktikanter han tager i sin fold. For de elever, som har valgt ridevejen som sin beskæftigelse, gør han et godt et indtryk. Det er flot og godt. Praktikanterne bliver behandlet på godt vis.

Tillykke Helgstrand.

Hilsen Sus

15
2
Svar på denne tråd
 
 øøøvvvvv
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 21:45

fatter ikk min vildeste fantasi nogle beundre ham jøsses

13
19
Svar på denne tråd
 
 Det handler jo ikke om ridning.
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 18:12

Jeg tror der er nogle der har misforstået noget for den her pris har ikke en dyt med ridning at gøre derfor er det fuldstændigt ligemeget om man kan lide hans ridning eller ej. Det handler alene om hvor god han er til at drive en forretning og det må man sige det gør han godt.

 

Om man kan lidt ham eller ej så er sandheden jo at på trods af alt har han jo skabt sig en fantastisk virksomhed som han tjener godt på og det derfor han har vundet prisen.

 

Jeg synes netop den seneste sag med Akeem viser hvor dygtig en FORRETNINGS mand han er, det har ikke dræbt hans forretning han har rejst sig og hans forretning er kommet videre. Om man kan lide ridningen eller ej er jo meget personligt, men bør klart holdes ude af den her sammenhæng.


Cecilie og damerne Esma og Polle
Når tårene over tabet bliver til smilet ved minderne.
carbello i hjertet.

16
6
Svar på denne tråd
 
 Tillykke til Andreas
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 19:25

..... Men jøsses et dårligt billede til artiklen, det må være et ikke heste menneske

 


Ejer af det brune tågehorn

12
0
Svar på denne tråd
 
 MissPikant
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 19:41

Jeg sad netop og tænkte det samme om det billede, det er så elendigt så det halve kunne være nok, desværre

 


Cecilie og damerne Esma og Polle
Når tårene over tabet bliver til smilet ved minderne.
carbello i hjertet.

1
0
Svar på denne tråd
 
 smiler.....
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 19:47
Stort tillykke til Andreas, godt klaret.
Men for fanden et skidt billede.....
Lige sådan et man selv ville skynde sig at slette.

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 godt gjort
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 20:02

Synes faktisk at ser man på virksomheden med strict business/revisions øjne så er det faktisk fantastisk godt gået, især med den storm virksomheden var ude i oven på sagen med Akeem, og sponsorer der gik, så på de grundlag synes jeg bestemt at prisen er yderst velfortjent, især når man også tænker på at hestebranchen er en branche hvor mange må dække underskuddet i deres stalde(Kirk familien har måtte tilføre tilskud til deres stalde flere gange over årene)

 

Samtidig hører man også primært kun positive ting fra de unge mennesker, som har haft en praktik hos ham, og det synes jeg er en anden god ting, for det er ski ikke en nem branche og jo hans ridning kan måske nok diskuteres, men uanset hvad giver han disse unge mennesker en god oplevelse og hjælper dem i forhold til at finde ud af om det er noget for dem eller ej.

 

Og så tænker jeg man måske lige skal huske at Helgstrand dressage altså ikke kun er Andreas, der er en flok dygtige medarbejdere ansat og de er bestemt med til at det har været muligt for virksomheden at få denne pris.

 

Mvh

Mie


R.I.P Dagirr, tak for de mange skønne stunder vi havde :) <3

 

Med de tre skønne arabermuler <3

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 sælges, se min profil for flere oplysninger :)

 

12
1
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 00:24

det er velfortjent

 

( Dermed ikke sagt at undertegnede og eller andre ikke må være kritiske overfor ham, sålænge det foregår sagligt og ikke hetz agtigt )

 

Synes det er dejligt at han har slået sig ned her i Nordjylland. Håber også han kan have held til at omskole nogle af OW bunkers tidligere ansatte, så vi ser dem til championater næste år


 

 

Mvh Janni

 

7
3
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 15:27

Målet helliger midlet??

 

Undrer mig at nogle kan se bort fra det, når de vurderer en forretning.

 

 

 

 

Vh Charlotte


Heste lyver aldrig

6
10
Svar på denne tråd
 
 Godt for ham
Forfatter: 
Dato:  15-11-2014 21:20

Men han er bestemt heller ikke 'en jeg på nogen måde beundre eller bliver inspireret af.

syns han er en usmagelig rytter og et meget ærgerligt forbillede for mange dressur ryttere desværre.

det kan gøres så meget smukkere og med hest og rytter i harmoni

9
7
Svar på denne tråd
 
 Der er nogle
Forfatter: 
Dato:  17-11-2014 16:54

der ikke formår at skille tingene ad i denne tråd.

 

Dette handler kun om bundlinjer, ansatte og vækst. Intet andet. Han kunne have solgt smykker, ingen ville reelt vide det, for der er ikke kigget på HVAD han sælger/gør sig i.

 

Når man kigger RENT på det, er jeg da også svært imponeret. Så mange år har han heller ikke været selvstændig. Og formå at bygge sådan en stor forretning op, allerede have overskud til at udvide, samt have personale der rent faktisk går til normal løn (og ikke underbetalte skolepiger, som så mange andre steder), det synes jeg faktisk er imponerende.

 

Hvis vi kigger helhedsbilled, ja så er jeg nok ikke så imponeret. Men hatten af for hans forretning.


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

13
2
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 00:08

En sund økomomi, tø hø.

Det er jo nemt at få sorte tal på papiret, når man fusker.

Men ja ja, tillykke med det da...

 


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

Kieffer Action 17" sælges

 

5
9
Svar på denne tråd
 
 SøPølsen
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 21:15

En yderst uheldig kommentar at komme med uanset om hvem, mendmindre du har helt igennem utvistelige beviser - og i så fald har du vel forelagt dem på rette sted.

 

Hvis ikke grænser din kommentar til at være injurierende.


Mine meninger, holdninger og følelser er mine egne - at de ikke er de samme som dine, gør dem ikke mindre værd.

5
6
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 22:33

RieH

Uheldig, det er vist kun AH der er uheldig.

Kald det hvad du vil, men snyd for 2.7 mio er sgu fusk!!

Og det har stået i verdenspressen og hestepressen, så medmindre man slet ik følger med, er det bare ærgerligt.

 

Hvad vil du kalde dette www.horsesinternational.com/other/ how-900-000-euro-went-missing-in- sale-of-uno-donna-unique/ ?utm_source=dlvr.it&ut...mpaign=how- 900-000-euro-went-missing-in-sale- of-uno-donna-unique ?

Bare en ups'er?

Eller ville du bare se imellem fingrene med det, som sælger?

 

Og det er bare det der er blevet opdaget.

Påstå ikke, at hans første "hovsa, det havde jeg ik set" er så stor.

Man starter med mindre beløb.

Du ku jo bare selv søge på hans navn, inden du slynger om dig med "anklager"


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

Kieffer Action 17" sælges

 

9
2
Svar på denne tråd
 
 Okay så
Forfatter: 
Dato:  20-11-2014 10:32

han er en dygtig arbejdsgiver og forretningsmand, men hestemand vil jeg aldrig beskylde ham for at være!

Flot ejendom, flotte forhold, flot bundlinie (officielt for jeg har også læst om hans kreativitet mht. hestehandel.. .)

 

De resultater han har opnået, har han nået på bekostning af noget, nemlig heste (og sælgere). En samlet vurdering evner de færreste desværre at se! (Han er ikke den eneste, men den mest kendte i "klassen".)

 

For nogle er heste en passion for andre (as) en forretning.

 

Ja, havde han da bare solgt smykker, briller, kister eller hvad ved jeg, men det er levende dyr han har med at gøre og den måde han har opnået reslutaterne, imponere mig desværre overhovedet ikke.

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

7
3
Svar på denne tråd
 
 jantelov
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 14:13

synes der er en snert af misundelse- manden har lavet en kanon forretning og vi som avlere må sige tak .Han formår at få nogle super hingste til Danmark.

Men der er altid nogle, der ikke kan tåle andre gør det godt.

Man bliver ikke ved med at sparke til en mand, der har været nede, men har rejst sig igen.

Føj for en dårlig smag I må have i munden

 

Mvh Helle


Helle

4
7
Svar på denne tråd
 
 Helle Helle helle
Forfatter: 
Dato:  21-11-2014 16:06

Det er lidt komisk herinde på HN at hvis man er uenig eller ikk bryder sig om "en af de store og kendte" så er man misundelig og kan ikk unde nogen noget godt.

Det er altså ikke sandt. Jeg bryder mig vitterligt ikk om manden og hans metoder. Og det er ikke for at sparke til ham, jeg tror i øvrigt også at han er bedøvende ligeglad med hvad jeg syns om ham.

Jeg er ærgerlig over at hans måde at ride på bliver hyllet i den grad, selvom en blind man ville kunne se at der er noget galt.

Jeg ville rose hans forretningssans, hvis det ikk lige var fordi han har snydt andre mennesker. Det er da på ingen måde beundringsværdigt. Han er ikk bedre en "fuskeren" der ofte bliver omtalt herinde engang imellem. Han har bare højere status så folk ser igennem fingre med det.

jeg vil til hver en tid indrømme og sige det hvis jeg syns en rytter er dygtig. Det gør da ikk mig dårligere til min ridning, så hvorfor skulle jeg ikk være ærlig om det?

jeg har aldrig næret ønske om at blive en stor avler eller dressur rytter, men derfor kan jeg godt syns at nogen åbentlyst gør det godt og andre skidt, og jeg har ikk skjulte agendaer med det jeg siger

6
3
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider