Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ens fremtid
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 11:38

Hvis nogen havde spurgt mig i marts hvordan 2014 ville blive, så havde jeg aldrig gættet på hvordan 2014 ville udvikle sig.

 

Jeg ville tro at mit liv ville være totalt uændret, et arbejde med dårligt trivsel og et hjem jeg har boet i de sidste 19 år.

 

Alt det ændrede sig i slutningen af marts hvor jeg valgte at "flygte" fra mit arbejde med en sygemelding hvorefter jeg blev opsagt.

 

Da jeg så gik hjemme og skulle være sygemeldt i nogen måneder, så tog vi imod en hund fra Rødovre dyreinternat.

 

Pga denne hund er min lejlighed nu blevet sat til salg og jeg flytter forhåbentlig meget tæt på hestene.

 

Så helt ufattelig hvad en enkelt hændelse kan medføre til, en hel omlægning af mit liv.

 

Jeg er rystende nervøs og samtidig glæder jeg mig ufattelig meget. Et helt nyt liv venter mig, en ny by og forhåbentlig på et tidspunkt et nyt arbejde.

 


Hilsen Helle

11
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor spændende...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 12:17

Nogle gange skal man have et spark for at komme videre

 

Tillykke med dit nye, spændende liv - som helt sikkert bliver rigtig godt Glæd dig til alle de ting der venter dig og alle de døre der bliver åbnet


;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )


Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 22:54

hvor er det skønt, ja det er interessant så hurtigt livet kan ændre sig.


 


western,skovturs, distancerytter som rider på hesten over dem alle
nemlig selveste Whitey

Hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt nok - og så alligeve ikke
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 10:49

- ved da ikke hvor skønt det hele er, når trådstarter står uden job?

 

Overskriften er netop 'fremtid' - og det er der da ikke meget fremtid i...

 

Hmmmm

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 min fremtid
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 11:09

Hanne, nej skønt er det ikke at være arbejdsløs, men på den anden side har det kickstartet en helt anden fremtid end jeg havde forstillet mig, så jeg vælger at se det positive i min fremtid og jeg forhåbentlig hurtigt får solgt lejligheden så jeg kan komme videre.


Hilsen Helle

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med hunden?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 09:15

Ja jeg tænker hvad med den? - flytter du for at give den mere plads at bokse rundt på? Eller er den sendt tilbage til internatet eller i hundehimlen?


mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

 

 

¤BLLSL¤

 

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS SEVERIN

 

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd
 
 hundene kommer med
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 17:36

Begge hunde kommer da med . Hundene får ikke mere plads indendørs, men de får bedre plads til at tumle rundt indendørs og uden at en underbo banker op til mig. Der bliver også bedre mulighed for at kunne lufte dem uden snor udendørs. Og ingen naboer til at klage når hundene gøer.

 

Men nu skal lejligheden sælges lidt hurtigt, ellers kan jeg risikerer ikke have et sted at bo lige pludselig.

 


Hilsen Helle

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider