Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvordan kontakter man ebay
Forfatter: 
Dato:  03-11-2014 20:23

Ja, kan godt være jeg er blevet blind på mine gamle dage, men jeg kan simpelthen ikke finde en knap hvorpå man kan SKRIVE til Ebay???

 

Man kan få dem til at ringe til sig eller ringe til dem, men nu kunne jeg virkelig godt tænke mig at skrive til dem.

 

Hvordan hulan gør jeg det???

 

Jeg har en sag hvor sælger ikke vil refundere beløbet, efter at have fået sendt pakken retur.

Og casen er blevet lukket pga. "alderdom" så jeg kan ikke umiddelbart gen-åbne den...

 

Sælger svarer ikke :(

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ebay refund
Forfatter: 
Dato:  04-11-2014 11:14

Naar du gaar in paa Ebay er der "Help & Contact" i overste venstre hjorne (efter welcome....)

Der er en "Open an unpaid item case" short cut eller du kan kontakte Ebay ved a click paa "Contact Ebay" og folge vejledningen.

 

har kun haft problem engang for (med en saelger) og Ebay sorgede for at jeg fik min penge tilbage uden storre problemmer


Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan ikke
Forfatter: 
Dato:  05-11-2014 16:22

Kan ikke komme nogen vegne andet end at få vejledninger, der er ingen steder jeg kan få HANDLING :( :(

 

Har lige trykket på "report a member" og herefter valgt at sælger ikke vil betale refunderingen.

 

Så skal jeg vælge hvilken vare det er og så kommer denne:

 

We're sorry you're not happy with your purchase. If you'd like to return the item, please Contact your seller. If there is an issue with the item you've received, visit our eBay Money Back Guarantee page to find more information about buyer protection policies

 

Jamen for pokker!

Kontakt hjælper ikke de svarer ikke

 

Og Ebay money back giver kun vejledninger ingen handlinger :( :( :(

 

og desuden kan jeg ikke åbne en case da der allerede har været en som er blevet lukket! (n)

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 kontakt
Forfatter: 
Dato:  06-11-2014 08:40

Du ved med sikkerhed at deres email er xxx@email.com

 

Hvis jeg var dig, så ville jeg lige prøve at sende 2 mails afsted til support@ebay.com og en til contact@ebay.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 kontakt
Forfatter: 
Dato:  06-11-2014 08:41

Du ved med sikkerhed at deres email er xxx@ebay.com

 

Hvis jeg var dig, så ville jeg lige prøve at sende 2 mails afsted til support@ebay.com og en til contact@ebay.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegb
Forfatter: 
Dato:  06-11-2014 08:45

Der står desværre meget tydeligt på deres hjemmeside at når sagen er lukket er der ikke noget at gøre. Det er op køber/sælger at sørge for sagen ikke bliver lukket. Så tror ikke der er mere at gøre for dig.

 

Til en anden gang, så bare sørg for at skrive undervejs i sagen så den ikke bli er lukket.


Du vinder ikke sølv, men taber guld...

0
0
Svar på denne tråd
 
 De skal tage det op igen.
Forfatter: 
Dato:  06-11-2014 09:42

Ebay skriver meget, men de kan ikke rende fra at loven er sådan at når de er formidler af handlen, så har de en del af ansvaret. Og jeg skulle da mene at der er begået en kriminel handling. Så kan ikke se hvordan det kan udløbe. Det klogeste ville nok være at gå til politiet og oprette en officiel anmeldelse, som du kan få en kvittering på. Den kan du vise Ebay, og så skal de gøre noget.

 

Nu ved jeg ikke om det er en i udlandet du har handlet med, fordi hvis det er det, så kan det godt blive svært, og så skal der nogen betydelige beløb til før politiet vil gå ind i det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 opgiver
Forfatter: 
Dato:  06-11-2014 21:11

Ja, opgiver snart - det er ca. 350 kr. og det er en engelsk sælger, så ikke lige om hjørnet.

 

Sagen blev lukket fordi sælger lovede at overføre pengene når han modtog varen, men ja af en eller anden årsag lukkede sagen så pga. alder og sælger har ikke refunderet noget :(

 

Sendte varen retur den 6. august.

 

Jeg oprettede en sag (den som udløb) pga. varen ikke var som beskrevet/forvenet.

 

Jeg mener jeg burde kunne åbne en sag om "sælger vil ikke betale"?

Men det kan jeg ikke.

 

Al den tid, gider snart ikke mere, men syntes også bare det er lidt nemt at være sælger her.

 

Jeg kan heller ikke give feedback til varen mere? (Ville give en komplet negativ) men kan ikke - det er nok fordi det også er for længe siden salget foregik.

 

æv altså!

 

Har forsøgt at skrive til dem under en af deres utallige vejledninger.

Her kan man svare ja/nej om det oplyste var relevant. Jeg skrev nej og beskrev min problemstilling.

Har ikke hørt noget endnu.

 

suk


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Banken
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 10:50

Så kontakter du bare din bank og får dem til at hjælpe dig med at trække pengene tilbage. Går ud fra at du har betalt med kort.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej igen
Forfatter: 
Dato:  17-11-2014 08:35

Jeg forstår godt at du ikke gider bruge tid på det, og jeg tror nu også at jeg ville se det som dyr lærdom. Men det er også ret irriterende at der sidder nogen i et andet land, og ved at ingen springer på flyveren og kommer efter dem så længe de holder beløbet under en vis grænse..

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider