Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 opstaldning vestsjælland
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 07:57

Hejsa allesammen.

Hvad giver i for for opstaldning i vestsjællandsområdet og hvad inkludere det i prisen? Foder? Faciliteter? og tur muligheder?


Det gælder ikke om hvor mange dage vi er her.....

Men om indholdet af de dage vi er her....

0
0
Svar på denne tråd
 
 vestsjælland
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 14:29

Nu er vestsjælland jo et vidt begreb

Men jeg har hestene stående i Hørve. Jeg giver 1000 for en boks, fold, ind/udlukning, ridebane og ridehus.

Foder, hø, strøelse køber jeg selv

Turmuligheder - tja, hvis man ikke er bange for vanvidsbillister på landevejen så kan man godt komme på tur ;)


Mvh

Charlotte

 

T-shirtbutikken.dk

 

Portrættegninger udføres i A4 (evt. A3) se min præsentation

Hestemassage tilbydes i Holbæk og omegn

0
0
Svar på denne tråd
 
 smiler
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 23:59

1200 kr inkluciv halm, hø og basis foder, tilkøber selv ekstra havre og energiholdigt foder, da det er en unghest jeg har og stedets foder "kun" er et vedligeholdese foder fra Brogården. Der er fin ridebane og ok muligheder for tur.

Muger selv, med ingen faste ind eller udluknings dage, vi hjælpes selvfølgelig ad, hvis man aligevel er i stalden ved de tider.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 08:16

Jeg står i Svinninge, og giver 1300,- inkl. spåner, foder (både lucerne, fuldfoder, gulerødder og roepiller), hø/wrap op til 8-10kg, 2 x ridebaner, lille ridehus, ind -og udlukning samt dækkenskift. Vi hjælper tilgengæld hinanden så meget vi kan. Kunne ikke forestille mig et bedre sted for mine hestebasser


Vh Majken

Lykkelig ejer af Mox Diamond & Diego Sølvbjerg

 

I don't use my horse for the dressage

but the dressage for my horse

- Academic art of Riding

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider