Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HN's chat
Forfatter: 
Dato:  27-10-2014 19:42

bliver den aldrig brugt :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 14:53

Det er den vist aldrig rigtig blevet... :-P

1
0
Svar på denne tråd
 
 Well....
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 15:14

Tror vist kun den side bliver besøgt i det tilfælde, at HN Julehesten har gemt sig dér :P


I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE

8
0
Svar på denne tråd
 
 For mange år siden
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 18:12

For mange år siden var der skam livligt gang i chatten :-) Vi taler år 99-2001 ;-)

Det var mennesker derinde, der lærte mig at bruge ICQ og messenger, hvor vi snakkede videre mens vi surfede rundt. Og vi havde masser af intriger og dramaer :-D vi lærte virkelig hinanden at kende.

De fleste er -så vidt jeg ved- ikke rigtigt længere på HN.

Jeg ved ikke om chatten bliver brugt i dag, da jeg aldrig bruger den :-P

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 21:48

for nogle år siden var der lystig debat på chatten, så meget at vi tit fordelte os i forskellige rum, nu er det sjældent at der er folk online derinde, desværre, jeg har lært mange søde mennesker at kende den vej, også irl.

 


Mvh Naja

 

 

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

1
0
Svar på denne tråd
 
 Den var meget brugt
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 22:40

 

i "gamle dage" - jeg har ikke brugt den fordi man skulle skrive hvor gammel man var


(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-10-2014 23:53

Jeg anede ikke der var en chat - har lige fundet den.

 

Kan se der er flere forskellige rum man kan chatte i..

 

Undskyld, men hvad snakkede i om på "høloftet"?


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

9
0
Svar på denne tråd
 
 Hæhæ, Sophie,
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 21:10

 

sikke et spørgsmål. Der er desværre ingen der kan svare. De er alle travle småbørnsforældre


(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

7
0
Svar på denne tråd
 
 chatten
Forfatter: 
Dato:  02-11-2014 20:23
Brugte den meget for 6-8 år siden og har lært en del at kende IRL ad den kanal. Det var lange og sjove aftener og der var kamp om chokoladen, når jeg bød en æske Anton Berg rundt...

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

2
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2014 19:26

...er der en chat???

 


Mvh Nina Nielsen

 

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

 

og

* Kirstine Vårby *

 

Trailer søges til leje!

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=21&i=2...sc&e=0

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-11-2014 22:49

jojo der er skam en chat og den bruges af og til, ikke tit nok men det sker:-)

 

og høloftet, det var der vi gik hen når vi skulle snakke hemmeligheder - eller noget

 

Det var nu hyggeligt når vi fik varm kakao og boller virtuelt eller der var slåskamp om den sidste chokolade


Mvh Naja

 

 

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

2
0
Svar på denne tråd
 
 nu må jeg lige....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 15:22

Chatten har været meget meget populær, på et tidspunkt var der faktisk folk på Chatten til kl 4 om natten, det var ikke sjældent der var mange brugere fordelt på de forskellige rum.

 

Der blev lavet Chat sang af brugerne, Ølgen og ikke mindst KAGE ;-) og der blev holdt Chat træf for brugerne, mere end en gang.

Samt der på et Chat træf blev født et smukt føl, som idag bærer navnet Chat Babe ( hvad ellers ;-) )

 

Men som så meget andet er det jo op til brugerne hvad der sker og ja langsomt døde chatten ud og brugeren glemte den :-( så nu ligger chatten så og venter på nye brugere og nye hyggelige stunder.



Hilsen

CJ


CK Ranch - Horses for life


Vær altid god og venlig når det er muligt.

Det er altid muligt.

Dalai Lama

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 15:24

og ej at forglemme net shetteren som smed en af



Hilsen

CJ


CK Ranch - Horses for life


Vær altid god og venlig når det er muligt.

Det er altid muligt.

Dalai Lama

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chatrooms
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 15:08

Mon ikke chatten her på HN, døde hen, ligesom mange andre? Virker i hvert fald sådan - for nogle år siden var chats meget populære men jeg tror facebook m.fl. 'overtog' og måske også det at man laver gerne en masse andet mens man er online? Jeg ville ikke kunne fokusere på en chat - bare nu har jeg 4-5 vinduer åbne og dermed 4-5 forskellige ting i gang, samt snak på facebook osv. :P

 

Men har selv været flittig bruger af både HNs chat samt Hestechatten (Y) Det var uden tvivl rigtig hyggelige stunder - det har HN nu generelt været! Husker HN bowlinger og JHN træfs - og det år vi var nogle JHN'er i Herning til H&R som med sort eyeliner skrev vores navne i panden på os selv så vi vidste hvem der var hvem :P Er du gal der var mange som grinte af os og vi fik mange "Hej Rollo!" og hvad vi nu hed ;)

 

Men hver ting har sin storhedstid - både Junior og Chatten er en hyggelig bid af fortiden, for mit vedkommende i hvert fald :)

 


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider